{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

با آهنگسازی حسام ناصری؛

همکاری علیرضا قربانی و گروه موسیقی فلسطینی/ «عروج» منتشر شد

همکاری علیرضا قربانی و گروه موسیقی فلسطینی/ «عروج» منتشر شد
کدخبر : 2721

آهنگ «عروج» با صدای علیرضا قربانی و اجرای «جبران تریو» و آهنگسازی و مدیریت هنری «حسام ناصری» منتشر شد.

به گزارش هنرام‌روز، علیرضا قربانی در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود تک آهنگ «عروج» را به آهنگسازی و مدیریت هنری حسام ناصری و همراهی مجموعه «جبران تریو» منتشر کرد.

این اثر اولین همکاری علیرضا قربانی با جبران تریو و در راستای پروژه‌های بین‌المللی این خواننده سرشناس موسیقی ایران است. در آهنگ عروج شنونده دو رباعی از «ابوسعید ابوالخیر» هستیم که این اثر توسط حسام ناصری تنظیم شده ضمن اینکه آرش پاکزاد هم میکس و مستر این آهنگ را انجام داده است.

جبران تریو عنوان یک گروه سه نفره فلسطینی است که فعالیت آن از سال ۲۰۰۴ آغاز شد. اعضای این گروه مطرح، سه برادر به نام‌های سمیر و وسام و عدنان جبران و از نوازندگان برجسته ساز عود هستند.

اعضای جبران تریو تا کنون پنج آلبوم را منتشر کرده‌اند و کنسرت‌های متعددی را در اقصی نقاط جهان برگزار کرده‌اند که همیشه اجراهایشان با استقبال خوب مخاطبان موسیقی مواجه می‌شود. آنها همچنین با موزیسین‌های مطرح دنیا نظیر راجر واترز هم همکاری‌هایی را انجام داده‌اند.

از سوی دیگر علیرضا قربانی طی ماه‌های اخیر پروژه‌های بین‌المللی خود را به شکل جدی پیگیری کرده است. آخرین اثر «ربابی» نام داشت که اولین هم‌صدایی این خواننده به همراه «عالیم قاسم‌اف»، خواننده برجسته جمهوری آذربایجان، بود و چندی پیش منتشر شد. آن اثر هم با موسیقی حسام ناصری و همراهی نوازندگان سرشناسی از ایران و کشورهای دیگر تولید شده بود.

آهنگ عروج که از سوی موسسه فرهنگی هنری «آهنگ اشتیاق» منتشر شده است را می‌توانید علاوه بر رسانه‌های معتبر داخلی از تمامی پلتفرم‌های معتبر موسیقی جهان بشنوید.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها