{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

برندگان جوایز گرمی۲۰۲۱/ زنان رکورد دار جوایز گرمی

برندگان جوایز گرمی۲۰۲۱/ زنان رکورد دار جوایز گرمی
کدخبر : 2772

مراسم اهدای جوایز موسیقی گرمی ۲۰۲۱ در حالی برگزار شد که اکثر جوایز به زنان رسید و چند رکورد در این زمینه شکسته شد.

به گزارش هنرام‌روز، مراسم اهدای جوایز شصت‌وسومین گرمی، یکشنبه شب 14 مارس (24اسفند) با اجرای ترور نوآ مجری سرشناس آمریکایی در لس‌آنجلس برگزار شد. 

 تیلور سوئیفت خواننده سرشناس آمریکایی با آلبوم موسیقی «فولکلور» برنده جایزه بهترین آلبوم سال گرمی شده بود، تبدیل به نخستین زنی شد که این جایزه را سه بار از آن خود کرده است.

بیانسه نیز با دریافت ۴ جایزه تعداد جوایز گرمی کارنامه‌اش را به عدد ۲۸ رساند و رکورددار زنان عرصه موسیقی در این زمینه شد.این درحالی‌ست که برخی هنرمندان با دو یا سه گرمی، شب خوبی داشتند و برخی دیگر دست خالی ماندند.

در این مراسم جایزه بهترین تک‌آهنگ سال برای ترانه «همه چیزی که می‌خواستم / Everything I Wanted» از آن بیلی ایلیش شد. لقب و جایزه پدیده نوظهور به مگان تی‌استالین رسید و جایزه بهترین اجرای انفرادی موسیقی پاپ به هری استایلز اهدا شد.بیلی ایلیش با ترانه‌ای که برای فیلم جدید جیمز باند خوانده است، برنده جایزه دیگری شد. فیلم «زمانی برای مردن نیست» هنوز اکران نشده و ایلیش ترانه آن را با کمک برادرش ساخته است.

موسیقی فیلم سینمایی «جوکر» هم جایزه گرفت و هیلدور گودنادوتیر آهنگساز ایسلندی فیلم، جایزه گرمی بهترین موسیقی متن فیلم را به خانه برد.

مراسم جوایز گرمی همه ساله با هدف تجلیل از بهترین های صنعت موسیقی در آمریکا برگزار می شود.این مراسم امسال به خاطر همه گیری ویروس کرونا دو ماه دیرتر و با رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.بخشی از مراسم قبلا ضبط شده بوده و اجراهای زنده هم به صورت جداگانه و بر روی صحنه های مختلف ضبط شد تا فاصله گذاری رعایت شود.

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها