{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پربیننده‌ترین آهنگ کانال یوروویوژن ۲۰۲۱ در یوتیوب؛

"زن روس" ترانه‌ای از منیژه سنگین را ۷ میلیون نفر دیدند

"زن روس" ترانه‌ای از منیژه سنگین  را ۷ میلیون نفر دیدند
کدخبر : 2906

ترانه بحث برانگیز منیژه سنگین، خواننده تاجیک مقیم روسیه با نام "زن روس" پربیننده ترین آهنگ کانال یوروویوژن ۲۰۲۱ در یوتیوب شده است.

به گزارش هنرام‌روز، منیژه سنگین، روز ۸ مارس با اجرای این ترانه‌ در مسابقه نهایی روسیه به عنوان نماینده تاجیکستان در یوروویژن امسال بیشترین امتیاز (۳۹.۷ درصد آراء بینندگان) را به دست آورد و پیروز اعلام شد.

ویدیوی این ترانه را در کانال یوروویوژن در یوتیوب نزدیک به ۷ میلیون نفر دیده‌اند و از لحاظ شمار بیننده از ویدیوی گروه هنری "توفان" (Hurricane ) از صربستان در یوتیوب پیشی گرفته است.

او پس از اجرای این ترانه به شبکه یوروویژن تی وی گفته است: "این ترانه در باره تحول خودآگاهی زن طی سده‌های گذشته در روسیه است. زن روس راه شگفت‌انگیزی را از یک کلبه دهقانی به سمت حق انتخاب کردن و انتخاب شدن (از اولین موارد در جهان) و از کارگاه‌های تولیدی تا پرواز به فضا طی کرده است. او هرگز از مقاومت در برابر کلیشه‌ها هراس نداشته و همیشه مسئولیت‌پذیر بوده است."
عده‌ای در روسیه با توجه به فعالیت‌های منیژه سنگین در حمایت از زنان و دگرباشان، آهنگ‌های او را سنت‌شکنانه و مبلغ فرهنگ "بیگانه" و در تضاد با سنت‌های رایج در روسیه قلمداد می‌کنند.

ترانه "زن روس" اگرچه بیشترین امتیاز را برایش آورده، با موجی از انتقاد ها در روسیه رو به رو شده است تا حدی که بعضی مقامات ارشد روسیه از آن انتقاد کرده‌اند.

والنتینا ماتویینکو، رئیس مجلس علیای پارلمان روسیه در باره آهنگ "زن روس" منیژه سنگین گفته است: "اگر کسی با متن این آهنگ آشنا نباشد، توصیه می کنم آشنا شود. این [ترانه] آمیختهای از همه چیز است. کلا یک نوع مزخرفگویی است. من اصلاً نمی فهمم این چیست، در باره چیست."

او خواستار چگونگی انتخاب منیژه سنگین برای نمایندگی از روسیه در این مسابقه شده است

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها