{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

خرید پیانو دیجیتال یاماها با گارانتی معتبر از سایت سازپلازا

خرید پیانو دیجیتال یاماها با گارانتی معتبر از سایت سازپلازا
کدخبر : 4820

شرکت یاماها یک شرکت چندملیتی در ژاپن است که در زمینه‌های متفاوتی فعالیت می‌کند؛ این کمپانی یکی از مشهورترین تولید کنندگان ادوات موسیقی محسوب می‌شود که مشهوریت دو چندانی در تولید پیانو دیجیتال دارد. یکی از ویژگی‌های مهمی که پیانو های دیجیتال یاماها را از سایر رقبا متمایز می‌کند، کیفیت صدای بی‌نظیر آنهاست که هوش را از سر هر شنونده‌ای می‌پراند؛ وزن سبک و ابعاد مناسب این سازها نیز از دیگر مزیت‌های مهم این پیانوها در برابر پیانوهای آکوستیک به حساب می‌آید.

هنرام‌روز:  یکی از مهم‌ترین نقاط قوت یاماها این است که این کمپانی محصولات خود را را با قیمتی مناسب و منطقی به بازار عرضه می‌کند تا رویای نوازندگی با یک پیانو ایده‌آل را برای هر قشری فراهم کند؛ چراکه این ویژگی، آرزوی هر نوازنده‌ای را برای رسیدن به اهدافش محقق می‌کند تا با صدای شفاف و گوش‌نوازی که دارد، حس نوازندگی با پیانو آکوستیک را در یک دنیای واقعی تجربه کند.

انواع پیانو دیجیتال یاماها

پیانو دیجیتال یاماها انواع متفاوتی دارد و با قیمت‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود؛ افزایش و کاهش قیمت پیانو دیجیتال یاماها به عوامل بسیاری بستگی دارد؛ از جنس اجزای ساز مانند جنس کلاویه‌ها و جنس چوب بدنه گرفته تا امکانات و قابلیت‌های منحصر به فردی که در هر یک از آنها یافت می‌شود؛ از این رو با جرات می‌توانیم بگوییم که توجه به این تفاوت‌ها و شناخت مدل‌های مختلف آن یکی از مواردی است که پیش از هر چیزی با توجه به نیاز هرکسی نیاز به تحقیق و ارزیابی بیشتر دارد؛ از این رو در ادامه این مطلب سعی داریم تا شما را با مدل های مختلف پیانو دیجیتال یاماها آشنا کنیم تا با اطلاع و شناخت کافی بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

پیانو دیجیتال یاماها

انواع پیانو دیجیتال یاماها در حالت کلی به سه دسته تقسیم می‌شود:

 

۱. پیانو دیجیتال کلاوینوا (CLAVINOVA)

پیانوهای کلاوینوا یکی از انواع پیانو دیجیتال یاماها هستند که با طراحی‌ زیبا و صدای بی‌نظیری که دارند، به آرزوی دیرینه هر نوازنده‌ای پاسخ می‌دهند؛ با خرید پیانوهای دیجیتال یاماها فقط کافیست چشمان خود را ببندید و دستان خود را بر کلاویه‌ها قرار دهید تا حس نواختن با بهترین پیانوهای بزرگ کنسرتی جهان را تجربه کنید. پیانوهای CLAVINOVA خود به ۳ سری تقسیم می‌شوند:

الف. سری CLP

ب. سری CSP

ج. سری CVP

 

پیانو دیجیتال یاماها

۲. پیانو دیجیتال آریوس (ARIUS)

 

نواختن با پیانو دیجیتال آریوس احساسی شگفت آور و بی‌نظیری از نواختن پیانو آکوستیک Yamaha و پیانوهای کنسرتی CFX در شما ایجاد می‌کنند؛ چراکه این پیانوها از اکشن و کلاویه‌های استانداردی ساخته شده است که قدرت بی‌بدیلی به صدای آن می‌بخشد؛ پیانوهای YDP یکی از پیانوهای آریوس هستند که یک انتخاب ایده‌آل برای مبتدیان به شمار می‌روند.

 

‌۳. PORTABLES

سومین دسته از پیانوهای دیجیتال یاماها را مدل PORTABLES  یا قابل‌حمل تشکیل می‌دهند؛ این پیانوها وزن سبکی دارند و به دلیل ابعاد مناسب قابلیت حمل به هر مکانی را دارد؛ همین ویژگی منحصر به فرد این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا هر فضایی را به یک استودیوی ضبط مبدل کنید. پیانوهای PORTABLES شامل مدل‌های P-45، P-121، P-125، P-515 و DGX-660 هستند.

 

ابعاد پیانو دیجیتال یاماها

همانطور که گفتیم ابعاد پیانو دیجیتال یاماها یکی از مواردیست که باعث مزیت این پیانوها به نسبت پیانو های دیجیتال شده است؛ زیرا دیگر مشکلات ابعاد بزرگ پیانوهای گرند را که به راحتی در هر مکانی جای نمی‌گیرند، نخواهید  داشت؛ ابعاد پیانو دیجیتال یاماها از طول 1 متر تا 1.5 متر و عرض آن از 13 سانتی‌متر تا 45 سانتی‌متر متغیر است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را با توجه به فضایی که برای قرارگیری پیانو در نظر گرفتید، انجام دهید.

 

پیانو دیجیتال یاماها

خرید پیانو دیجیتال یاماها از مراکز معتبر

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در خرید هر سازی از جمله پیانوهای دیجیتال مورد توجه قرار دهید؛ انتخاب یک فروشگاه معتبر است؛ زیرا فروشگاه‌های زیادی وجود دارد که به فروش ادوات موسیقی با برندی تقلبی و نا معتبر می‌پردازند که نه تنها هیچ استانداردی در ساخت ‌آنها به کار نرفته است؛ بلکه گارانتی معتبری برای محصولات خود نیز ارائه نمی‌دهند؛ پس پیشنهاد می‌کنیم پیش از اقدام به خرید در کیفیت ساز و اصل بودن آن وسواسیت بیشتری از خود نشان دهید و خرید خود را از یک فروشگاه معتبر همچون فروشگاه ابزارآلات موسیقی سازپلازا انجام دهید که بدون واسطه این سازها را با قیمت مناسب و معقول به فروش می‌رسانند.

 

 

قیمت پیانو دیجیتال یاماها

پیانو دیجیتال یاماها قیمت های متفاوتی دارد؛ از قیمت پیانو های دیجیتال یاماها سری YDP که مختص افراد مبتدی است گرفته تا قیمت پیانو دیجیتال یاماها سری CLP که بیشتر برای افراد حرفه‌ای مناسب است؛ این پیانوها برعکس پیانوهای آکوستیک دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های جانبی فروانی هستند که هریک به  گونه‌ای می‌توانند کاربرد ویژه‌ای برای نوازندگان پیانو دیجیتال داشته باشند؛ هرچند دلایل دیگری مثل افزایش نرخ ارز نیز بر قیمت پیانو دیجیتال یاماها تاثیرگذار است.

چرا سازپلازا؟

سابقه درخشان: مجموعه سازپلازا با چندین سال سابقه درخشان در خرید و فروش پیانو دیجیتال یاماها می‌تواند بهترین گزینه ممکن برای خرید شما عزیزان باشد و با ارائه کیفیت بهترین تجربه از خرید را به شما عزیزان هدیه دهد.

اصلالت کالا و گارانتی معتبر: این مجموعه کلیه محصولات خود را با گارانتی «آرشه جام جام» که خود نشان از اصالت محصولات این مجموعه دارد، به فروش می‌رساند.

قیمت مناسب و بی‌واسطه: این مجموعه تمام محصولات خود را بدون واسطه و با قیمتی معقول نسبت به فروشگاه‌های دیگر به فروش می‌رساند تا بتواند قدرت خرید را برای هم‌وطنان عزیز خود افزایش دهد.

امکان خرید آنلاین: شما می‌توانید در خانه خود بنشینید و در حال خوردن یک نوشیدنی گرم تنها با یک کلیک پیانو دیجیتال خود را درب منزل تحویل بگیرید.

ارسال رایگان: فروشگاه سازپلازا این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با خرید بالای ۵۰۰ هزار تومان محصولات خود را با پیک رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

پشتیبانی رایگان: یکی از مهم‌ترین امکاناتی که این فروشگاه در اختیار شما قرار می‌دهد؛ مشاوره رایگان است که می‌توانید در صورت هر مشکلی با آنها تماس بگیرید و با انتخاب بهترین گزینه، رضایت کاملی از خرید خود داشته باشید.

منبع: 

https://sazplaza.com/

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها