{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

از فروش رایگان آثار ادبی و سینمایی تا آموزش رایگان در روزهای کرونا

از فروش رایگان آثار ادبی و سینمایی تا آموزش رایگان در روزهای کرونا
کدخبر : 1773

در ادامه خانه ماندن افراد زیادی به‌خاطر شیوع ویروس کرنا، تعدادی از اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها در حوزه کتاب و فیلم اعلام کردند که محصولات خود را رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهند. همچنین در حوزه آموزش هنر نیز آموزشگاه این/جا اعلام کرده است که در این روزها کلاس‌های رایگان برگزار می‌کند.

هنر ام‌روز-زهرا رهگشای:

برنامه‌های رایگان:

کتابخانه ملی:

کتابخانه ملی اعلام کرده است که ۲۳ هزار و سیصد کتاب را برای مطالعه کودکان به صورت رایگان و بدون نیاز به ثبت‌نام در اختیار افراد قرار داده است.

آدرس سایت: nlai.ir

 

انتشارات طوطی:

این انتشارات کتابی درباره آشنایی کودکان با ویروس کرونا از یک نویسنده چینی منتشر کرده است که به صورت رایگان در اختیار بچه‌ها قرار می‌دهد.

آدرس سایت: tutibooks.ir

 

اپلیکیشن طاقچه:

اپلیکیشن طاقچه نیز با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۱۷ اسفند به مدت یک هفته ۳۰۰ کتاب الکترونیک و ۲۰ کتاب صوتی را رایگان در اختیار مردم قرار داده است.

آدرس سایت: taaghche.com

 

کانون پرورش فکری:

در روزهای شیوع کرونا، کانون اجرای پیک امید را مجازی که شامل ارائه کتاب، فیلم سینمایی، انیمیشن، قصه‌ و ساخت کاردستی است، به طور رایگان و در فضای وب برای بچه‌ها درنظر گرفته است.

آدرس سایت: kanoonnews.ir

 

آموزشگاه این/جا

آموزشگاه هنری این/جا به مدیریت صابر ابر مدت یک هفته است که آموزش مجازی رایگان در IGTV اینستاگرام به راه انداخته است. این کارگاه‌ها به صورت تک جلسه‌ای است که تا الان کارگاه داستان کوتاه با احمد پوری، چند فن ساده در ایده‌پردازی با جابر رمضانی و دو تمرین‌خوانی را برگزار کرده است.

آدرس اینستاگرام: injamasterclass

 

30nama:

سایت 30nama  نیز امروز اعلام کرد که تا آخر سال ۹۸ بدون نیاز به خرید اشتراک می‌‌توان فیلم‌های آن را رایگان تماشا کرد. اما مسئله اینجاست که تماشای فیلم‌های این سایت محدودیت دارد و نمی‌شود همه را تماشا کرد. همچنین برای دانلود فیلم‌ها باید اشتراک خرید.

آدرس سایت: 30nama.pw/stream

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها