{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تیشرت‌هایی که هاروکی موراکامی طراحی کرده‌است

تیشرت‌هایی که هاروکی موراکامی طراحی کرده‌است
کدخبر : 2710
خبرنگار:

هاروکی موراکامی، نویسنده ژاپنی تی‌شرت‌هایی را با الهام از برخی معروف‌ترین رمان‌هایش طراحی کرده وعلاقه مندی او به گربه‌ها و موسیقی در این طراحی‌ها پیداست و روی برخی از آن‌ها نیز جملات معروف کتاب‌های این نویسنده، نوشته شده‌است. در حال حاضر 8 طرح از این تیشرت‌ها در رنگ‌های مختلف با همکاری شرکت تولیدی لباس یونیکلو Uniqlo تولید شدند و قیمت هر یک از آن‌ها 20 دلار است.

هنرام‌روز: پیش از این، موراکامی انویسنده 72 ساله و محبوب ژاپنی برای روحیه دادن به مردم در شرایط کرونا در یک برنامه آنلاین رادیویی حضور یافت. او همچنین دو ماه یکبار میزبان نمایش رادیو موراکامی می‌شود و گاهی هم موسیقی‌های آرامبخش مورد علاقه خود را که در هنگام دویدن گوش می‌دهد برای مخاطبانش در این برنامه پخش می‌کند. 

UM-17

انتشارات پنگوئن هم از انتشار کتاب جدیدی از این نویسنده در ماه نوامبر 2021 خبر داد. عنوان این کتاب «موراکامی: تی‌شرت‌هایی که من دوست دارم» است و عکس‌هایی از مجموعه تی‌شرت‌های مورد علاقه‌ موراکامی و چند مقاله‌ در آن چاپ خواهد شد. این کتاب با ترجمه فیلیپ گابریل منتشر شده است.

https___hypebeast.com_wp-content_blogs.dir_6_files_2021_03_uniqlo-ut-haruki-murakami-author-collaboration-t-shirts-stickers-pins-tw

هاروکی موراکامی، نویسنده ژاپنی بیش از ۳۰ اثر داستانی در ژاپن منتشر کرده و بیش از ۳۰ اثر را از انگلیسی به ژاپنی ترجمه کرده است. آثار او به بیش از ۴۰ زبان ترجمه شده است. موراکامی جوایز ادبی متعددی ازجمله جایزه فرانتس کافکا در سال ۲۰۰۶ و جایزه اورشلیم در سال ۲۰۰۹ را کسب کرده است  و آثارش زیادی از او در ایران ترجمه شده‌است و طرفداران زیادی در ایران دارد. 

Haruki-murakami

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها