{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

خانه‌های حراج کریستیز و ساتبیز بعضی از کارمندانشان را به مرخصی بدون حقوق می‌فرستند

خانه‌های حراج کریستیز و ساتبیز بعضی از کارمندانشان را به مرخصی بدون حقوق می‌فرستند
کدخبر : 1811

تاثیر زلزله اقتصادی که بعد از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مشاغل در تمام جهان اتفاق افتاد، هم اکنون گریبان گیر خانه‌های حراج کریستیز و ساتبیز هم شده‌است. این خانه‌های حراج که مجبور به برگزاری فروش آنلاین و یا جابه جایی برنامه‌های فروش شدند، درآمدشان کاهش پیدا کرده است و حالا مجبور هستند برای ادامه روند فعالیت‌هایشان دست به اقداماتی برای کاهش هزینه‌هایشان بزنند.

هنر‌ام‌روز-مه‌سیما شکریان: آرت نت نیوز در گزارشی اعلام کرد که خانه حراج کریستیز و ساتبیز بعضی از کارمندانشان را به مرخصی بدون حقوق می‌فرستند.

اگرچه دقیقا اعلام نشد که چند نفر از کارمندان به این مرخصی خواهند رفت اما به نظر می‌رسد این تعدیل نیروی موقت شامل کارمندان متخصص نمی‌شود و بیشتر کارمندان پشتیبان و فهرست نویسان برنامه‌های زنده مزایده‌ها را نشانه گرفته‌است.

تقریبا 200 نفر یا 12 درصد از کارمندان خانه حراج ساتبیز به مرخصی بدون حقوق خواهند رفت. تعدادی از کارکنان آمریکا و انگلیس این خانه ‌های حراج نیز تا ماه ژوئن تنها 20 درصد از حقوقشان را دریافت خواهند کرد. حقوق برخی از مدیران اجرایی نیز تا 10 درصد کاهش پیدا می‌کند و تا پاییز از پرداخت اضافه کاری و حقوق تشویقی خبری نیست.

خانه حراج ساتبیز تقریبا 1700 نفرکارمند  در 40 کشور دارد و به دلیل شیوع ویروس کرونا مجبور شد از 22 مارس 80 دفتر و 10 اتاق فروشش ار تعطیل کند.

نماینده خانه حراج کریستیز نیز گفته‌است مانند بسیاری از مشاغل دیگر این خانه حراج هم در حال سازگاری با شرایط فعلی است و اقدامات لازم برای محافظت از کارمندان و آینده شرکت را انجام می‌دهد.

این شرکت اقداماتی نظیربرگزاری فروش آنلاین و فروش خصوصی را برای سازگاری با شرایط حاضر انجام داده‌است و در این بین هزینه‌های سفرها کاهش پیدا کرده‌است و این خانه حراج مدتی با کارمندان و کارشناسان خارجی و موقت کار نخواهد کرد.

خانه حراج کریستیز برای مدیریت هزینه‌ها از مرخصی داوطلبانه بدون حقوق بعضی از کارمندان و همچنین اجرای طرح ایثارگری داوطلبانه مدیران ارشد خبر داد. مدیران ارشد برای محافظت از کارمندانی که دستمزد پایین تری نسبت به آن‌ها دارند، موقتا حقوق کمتری دریافت می‌کنند تا کارمندان دیگر هم در شرایط فعلی بتوانند حقوقشان را دریافت کنند.

خانه‌های حراج فیلیپس و بونامز از ارائه جزئیات درباره اقداماتش برای صرفه جویی در هزینه‌ها خودداری کردند.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها