{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

احمدرضا احمدی: با توهین بازنشسته شدم

احمدرضا احمدی: با توهین بازنشسته شدم
کدخبر : 7805

احمدرضا احمدی، شاعر شناخته‌شده و صاحب‌سبک معاصر می‌گوید از چند میلیارد آدمی که روی زمین زندگی می‌کنند فقط با ابراهیم گلستان و مسعود کیمیایی در ارتباط است و با دختر و دامادش!

به گزارش هنر ام‌روز، «اگر حالم خوب بود و جانی داشتم، بیشتر صحبت می کردم اما رُک وراست بگویم جان ندارم و با یک تلنگر بهم می ریزم» این بخشی از صحبت های احمدرضا احمدی، شاعر شناخته شده و صاحب سبک معاصر است وقتی با او تماس می گیریم و می خواهیم به بهانه ۹۹ سالگی ابراهیم گلستان، از او بگوید. 

اخبار مرتبط:

احمدرضا احمدی: تاثیری که ابراهیم گلستان بر من و نسلِ من گذاشت غیرقابل انکار است

به بهانه زادروز ابراهیم گلستان

احمدرضا احمدی ضمن صحبت در مورد ابراهیم گلستان، می گوید: «اگر حالم خوب بود و جانی داشتم، بیشتر صحبت می کردم اما رُک وراست بگویم جان ندارم و با یک تلنگر بهم می ریزم. من یک بار سکته قلبی کرده ام و در سال اخیر، دو مرتبه سکته مغزی. الان هم حتی از اتاقم بیرون نمی آیم. به خاطر کرونا هم نیست. از سال ۱۳۷۳ که با توهین بازنشسته شدم دیگر از خانه بیرون نرفتم و با هیچ کس هم تماسی ندارم. گاهی مسعود کیمیایی تلفن می کند و گاهی ابراهیم گلستان. از چند میلیارد آدمی که روی زمین زندگی می کنند من فقط با این دو نفر در ارتباطم و با دخترم و دامادم و خدا را شکر می کنم که بلدم سر خودم را گرم کنم و نه با افیون و نه با الکل، می توانم همچنان کار کنم. نقاشی می کنم، شعر می نویسم، کتاب می خوانم و بناست در آذرماه برایم در ایرانشهر نمایشگاه نقاشی بگذارند و دیگر همین.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها