{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فرزاد فرزین به شایعات پاسخ داد

فرزاد فرزین به شایعات پاسخ داد
کدخبر : 12803

گروه رسانه‌ای فرزاد فرزین، با انتشار ویدئویی، خبر داد او به علت مسمومیت در بیمارستانی در استانبول بستری شده است و پس از دو روز درمان، حال بهتری دارد. این خواننده، در توضیح این ویدئو در اینستاگرامش، شایعات مربوط به تمارض را هم تکذیب کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، فرزاد فرزین، خواننده موسیقی پاپ کشورمان که برای برگزاری کنسرت مشترک با الیاس یالچینتاش به ترکیه رفته است و پس از کاهش هوشیاری زیر نظر کادر پزشکی قرار گرفته، همچنان در بیمارستانی در استانبول، بستری است.

این خواننده پاپ، قرار بود با یالچینتاش (خواننده ترکیه)، ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) در استانبول روی صحنه برود که به دلیل ضعف جسمانی، از این کار بازماند.

امروز (۱۳ فروردین)، ویدئویی در صفحه رسمی اینستاگرام فرزاد فرزین منتشر شد که او از روی تخت بیمارستان، با هوادارنش سخن می‌گفت. او در بخشی از این ویدئو، تاکید کرد هیچ چیزی برای او ارزشمندتر از لطف مردم نیست و امیدوار است دوباره در کنسرتی جدید و در شرایطی که حالش بهتر شده است، با علاقه‌مندانش دیدار کند.»

او ادامه داد: «نسبت به چند روز گذشته حال بهتری دارم و از مردم می‌خواهم به شایعات توجه نکنند.»

این اشاره فرزاد فرزین، واکنش به شایعاتی است که بیماری او را تمارض دانسته و دلیلش را فروش نرفتن بلیت کنسرتش عنوان کرده بودند. در همین رابطه، این خواننده، نوشتاری را هم در توضیح ویدئو منتشر شده در اینستاگرامش آورده که در بخشی از آن آمده است: «من به‌خاطر نه یک بلکه ۱۰۰ کنسرت هم حاضر نیستم احساسات و عواطف شما و دوستان و خانواده بزرگ و میلیونی خودم را جریحه‌دار کنم، مگر این دنیا و مادیات چقدر ارزش دارد که به‌خاطرش این همه انسان را نگران کنم؟
به جای قضاوت زود هنگام، بدبینی و نفرت پراکنی، محبت، دوستی و عشق را رواج بدهیم رفقا که شَک‌ نداشته باشید این ماندگار خواهد بود.»

پزشک درمانگر فرزین هم در این ویدئو، درباره وضعیت سلامتی این خواننده توضیح داد: «حال فرزاد بهتر است ولی دو روز پیش حال خوبی نداشت. به‌خاطر مسمومیتی که داشت و شدیدا آب، سدیم و پتاسیم بدن‌شان پایین آمده بود، از هوش رفته بود. در ابتدا گمان می‌رفت که اُمیکرون باشد که البته علایم آن را خیلی نداشت و تست‌ها و آزمایش‌ها، بیشتر مسمومیت را نشان می‌داد. الان عفونتی دارد که با سرم‌تراپی بهتر می‌شود. امروز حالش خوب است و امیدوارم به زودی بهتر هم بشود. بنابراین جای هیچ نگرانی نیست.»

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها