{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نفیسه روشن برخی از منتقدانش را نادان و کم شعور خواند!

 نفیسه روشن برخی از منتقدانش را نادان و کم شعور خواند!
کدخبر : 8553

نفیسه روشن بازیگر حاشیه ساز سینما و تلویزیون در یک ویدئو به برخی از منتقدانش تاخت.

به گزارش هنر ام‌روز، در این ویدئو نفیسه روشن به برخی که گمان می‌کنند بازیگری کار راحتی است، تاخت و آن‌ها را بی‌شعور و نادان خطاب کرد.

نفیسه روشن از همه هتاکان به خانواده‌اش در اینستاگرام شکایت می‌کند

خانواده‌های ایرانی عزیزانشان را به بیرون از مرز می‌فرستند تا از حرم حضرت زینب (س) دفاع کنند که مبادا جنگ به مرزهای ما کشیده شود بعد ما با توهین و زیر سوال بردن سلایق یکدیگر به هم توهین می‌کنیم.

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در پی حواشی اخیر که پای این حواشی را به صورت فحش و الفاظ رکیک به صفحه شخصی‌اش باز کرده است در گفت و گو با خبرنگار مشرق درباره این حواشی گفت:

چهار ماه پیش در یک پروژه‌ای به نام «مایا» کار کردم که کار با قلاده ببر بود و این کار آنقدر پر از استرس بود که اگر خدایی نکرده اتفاقی برای هر کسی میفتاد خسارت آن فرد به گردن آن پروژه بود.

 
 

خداروشکر ان پروژه را با آرامش کامل تمام کردیم و ۵ ماه منتظر اکران خصوصی این کار بودیم و زمانی که اکران خصوصی این کار مشخص شد من با یکسری از دوستانم در مزون ایران زمین خواهش کردم که یک لباس برای من طراحی کنند که المان‌های خودم در این لباس بود و من این مدل را دوست داشتم و اکران مایا برای من مثل حضور در یک جشن شادی بود.

وی افزود: آن لباس سلیقه من بود و دوستش داشتم و برای من و اطرافیانم سلیقه من محترم بود. البته این مدل لباس به هیچ عنوان با موازین شرعی و عرفی مغایرت نداشت.

با گذاشتن یک عکس در صفحه ایسنتاگرامم من مورد کامنت‌های زشت، فحاشی به مادر و همسرم قرار گفتم و به دلیل حفظ آبروی صفحه‌ام کامنت‌های زشت را پاک می‌کردم و به تعدادی از کامنت‌های افرادی که می‌شناختم هم جواب دادم.

این بازیگر سینما و تلویزیون تاکید کرد: متاسفانه افرادی کار ندارند که اگر بیکارند امیدوارم سر یک شغل خوب بروند و درگیر به چالش کشیدن زندگی هنرمندان نباشد! با انتشار این عکس در پیج‌های زرد و بی‌هویت در اینستاگرام یک تیتری با عنوان فخاشی من به زنان پست گذاشتند که فالورهایشان بالا برود. من از اینکه به تیتر دورغ این صفحات تبدیل شدم به حکم تهمت و احاده حیثیت به پلیس فتا شکایت می‌کنم.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها