{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فصل دوم «بازی مرکب» ساخته میشود!؟

فصل دوم «بازی مرکب» ساخته میشود!؟
کدخبر : 7221

سریال «بازی مرکب» (Squid Game) بلاک‌باستر غیرمنتظره پاییز امسال بود و در ۹۰ کشور از جمله ایالات متحده در رتبه اول سریال‌های نت‌فلیکس قرار گرفت.

به گزارش هنر ام‌روز، بسیاری از هواداران تمایل دارند بدانند که آیا این شبکه سریال را برای فصل دوم بازمی‌گرداند یا نه. «بلا باجاریا» مدیر بخش جهانی عناوین تلویزیونی نت‌فلیکس به تازگی در مصاحبه با «والچر» در مورد تولید فصل دوم این مجموعه ابراز خوش‌بینی کرده است.

در گزارش «والچر» آمده است: «در مورد فصل دوم «بازی مرکب» هیچ تصمیمی به شکل قطعی گرفته نشده، اما باجاریا خوش‌بین است و می‌گوید ساخته شدن فصل بعدی به برنامه‌های [هوانگ دونگ-هیوک خالق سریال] و تمایل او برای پیش بردن سریال بستگی دارد. باجاریا می‌گوید: «او یک فیلم و چند پروژه دیگر دارد که بر روی آن‌ها کار می‌کند» و اضافه می‌کند که خالق سریال ممکن است برای تولید فصل جدید تمایل نشان دهد: «در تلاشیم ساختار درست را برای او پیدا کنیم.»»

«هوانگ دونگ-هیوک» خالق و نویسنده سریال «بازی مرکب» است و سابقه کارگردانی چند فیلم بلند را دارد. فصل اول این سریال ۱۷ سپتامبر از نت‌فلیکس پخش شده و به گفته «تد ساراندوس» مدیر عامل نت‌فلیکس، در حال تبدیل شدن به پربیننده‌ترین سریال تاریخ شبکه است. داستان این سریال در دنیایی دیستوپیایی روی می‌دهد، جایی که تشکیلاتی مرموز افراد بدهکار را برای رقابت در بازی‌های کودکانه جمع‌آوری کرده و به آن‌ها فرصتی برای دریافت میزان زیادی پول داده است.

باجاریا اضافه کرده است که سریال به واسطه «هواداری ارگانیک» و تبلیغات دهان به دهان به این میزان از محبوبیت رسیده و نت‌فلیکس برای بازاریابی آن خارج از کره جنوبی سرمایه‌گذاری زیادی نکرده است: «تصور نمی‌کردیم که تا این اندازه در سراسر دنیا پربیننده باشد. می‌دانستیم که سریالی نمادین برای کره خواهد شد، اما هیچ انتظار نداشتیم که تا این حد عظیم شود.»

منبع: اینستاگرام سینما شارپ

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها