{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

احسان علیخانی و حضورش در جوکر

احسان علیخانی و حضورش در جوکر
کدخبر : 9523

تغییر در تیتراژ «جوکر»: احسان علیخانی مدیر هنری و مدیر پروژه شد.

به گزارش هنر ام‌روز، روابط عمومی فیلیمو: علیخانی کارگردانی مشترک برنامه را هم بر عهده دارد.

به گزارش سینمادیلی هفته گذشته بود که رسانه ها از احسان علیخانی و گروه سازنده «عصر جدید» به عنوان سازندگان برنامه «جوکر» نام بردند. برنامه‌‌ایی که با گذشت دو هفته بیننده‌های زیادی داشته و حالا با تغییر تیتراژ، حضور احسان علیخانی به عنوان سازنده آن رسما اعلام شده.

در اولین قسمت «جوکر» نام احسان علیخانی تنها به عنوان مشاور پروژه «جوکر» در تیتراژ قرار گرفت و خود او هم نقشش را در حد حضور در کنار گروه سازنده و کمک به آنها اعلام کرده بود. حالا اما در کنار تغییر عنوان او در تیتراژ به «مدیر هنری و مدیر پروژه» روابط عمومی فیلیمو هم در خبر رکوردشکنی امروز از عنوان «جوکر احسان علیخانی» و تصویر او استفاده کرده است و علیخانی را به عنوان کارگردان مشترک این برنامه در کنار حامد میرفتاحی هم معرفی کرده.

بدین ترتیب «جوکر» اولین حضور رسمی احسان علیخانی در شبکه خانگی است او پیش از این در ساخت برنامه عاشورایی «مهلا» هم همکاری داشت و حضورش در سینما هم اغلب با کمترین تبلیغات بود اما حالا علیخانی مدیریتش در یک پروژه خارج از صدا و سیما را رسما اعلام کرده تا همچون مهران مدیری از مجریانی باشد که در کنار همکاری با صدا و سیما فعالیتش در شبکه خانگی را گسترش می‌دهد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها