{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سینما پرقدرت بازمی‌گردد

سینما پرقدرت بازمی‌گردد
کدخبر : 6628

پخش‌کننده‌ها با چند گزینه سرشناس وارد اکران پاییز می‌شوند: از «قهرمان» تا «گشت ارشاد۳»

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینمادیلی، بعد از اکران تابستان که دو فیلم «دینامیت» و «درخت گردو»در آن فروشی بالاتر از انتظار داشتند حالا سرعت واکسیناسیون، پخش‌کننده‌ها را به بازگشت سینما‌ها به روال عادل امیدوار کرده و چند فیلم مطرح آماده اکران پاییز می‌شوند.

«قهرمان»اصغر فرهادی پرامیدترین فیلم اکران پس از کروناست. فیلمی که پخش کننده‌ها بسیار امیدوارند گیشه سینمای ایران را به روزهای قبل از کرونا بازگرداند. «فروشنده» آخرین فیلم اکران شده فرهادی چند رکورد سینمای ایران را شکست و تکرار این اتفاق برای «قهرمان» دور از دسترس نیست.«خانه فیلم» قصد دارد آبان ماه این فیلم را اکران کند. با گذشت دو هفته هنوز پروانه نمایش این فیلم صادر نشده اما بعید است مشکلی برای اکران فیلم فرهادی وجود داشته باشد.

«گشت ارشاد۳»دیگر فیلمی است که کنار «قهرمان» می‌تواند گیشه سینماها را از بحران خارج کند. فیلمی که هر دو قسمت قبلی‌اش فروش بالایی داشته‌اند و سومین قسمت کمدی سعید سهیلی بعد از دریافت پروانه نمایش آماده اکران پاییز است. این اولین فیلمی است که توسط دفترپخش تازه تاسیس شایسته فیلم به مدیریت محمد شایسته اکران می‌شود.

فیلمیران هم برای اکران پاییز دست خالی نیست و قصد دارد «روز صفر» سعید ملکان را نمایش دهد. پخش‌کننده «روز صفر» در نظر دارد از استقبال احتمالی از «قهرمان» با بازی امیر جدیدی نهایت استفاده را بکند و دیگر فیلم این بازیگر را هم به فروش بالایی برساند هرچند هنوز سعید ملکان به این اکران رضایت نداده.«یک روز دیگر» حسن فتحی دیگر گزینه این دفتر پخش برای اکران پاییز است.

بهمن سبز هم فیلم «آتابای» نیکی کریمی را آماده اکران پاییز می‌کند. فیلمی با بازی جواد عزتی، هادی حجازی‌فر و سحر دولتشاهی که در جشنواره فجر مورد توجه قرار گرفت و بعد از چند حضور جشنواره‌ایی آماده اکران است.

دیگر دفاتر هنوز برنامه‌هایشان را اعلام نکرده‌اند. فیلمسازان «بابا سیبیلو» را آماده اکران دارد. نمایش‌گستران «چپ راست» را برای اکران نوروز نگه داشته. بانو فیلم به مدیریت علی اسدزاده و تینا پاکروان «سگ بند» و «ابلق» را آماده دارد اما زمان نمایش آنها معلوم نیست و حتی احتمال تغییر دفتر پخش این دو فیلم مطرح است. اکران‌های کوتاه مدت آثاری مانند «مورچه خور»، «یک روز دیگر» و «بام بالا» هم در برنامه سینماهاست و شاید «چند میگیری گریه کنی ۲» هم به این جمع اضافه شود تا سینماها بعد از یک سال و نیم بحرانی آماده بازگشت به روزهای پر رونق شوند.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها