{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

انتشار تصاویر پشت‌صحنه فیلم «آکوامن ۲»

انتشار تصاویر پشت‌صحنه فیلم «آکوامن ۲»
کدخبر : 7727

اولین کلیپ از پشت صحنه فیلم «آکوامن» در بخشی از رویداد «فن‌دام» کمپانی دی سی به نمایش درآمد.

به گزارش هنر ام‌روز، آکوامن در فیلم «آکوامن و قلمرو گمشده» دوباره به تخت آتلانتیس باز می گردد. روز شنبه ۱۶ اکتبر اولین کلیپ از پشت صحنه فیلم «آکوامن» که دنباله ای بر فیلم ابرقهرمانی جیمز وان در سال ۲۰۱۸ است به عنوان بخشی از رویداد «فن‌دام» کمپانی دی سی به نمایش در آمد.

تصاویر پشت صحنه فیلم البته چیزهای زیادی در مورد طرح و قصه فیلم نشان نمی دهد، اما برخی از بخش ها و سکانس های اکشن قبلی را نمایش می دهد که طرفداران این فیلم در نسخه نهایی مشاهده خواهند کرد. در این فیلم آن گونه که نشان داده می شود سواحل، شهرها، کوههای برفی و غارها و البته نبردهای زیر آب فراوانی وجود دارد. این کلیپ کوتاه همچنین بازیگران فیلم را نشان می دهد که در مورد این اثر صحبت می کنند و آن را بسیار بزرگتر، حماسی تر و سرگرم کننده تر می خوانند.

در دنباله فیلم «آکوامن» بسیاری از اعضای تیم خلاق قسمت اول از جمله کارگردان فیلم جیمز وان و نویسنده آن دیوید لسلی جانسون-مک گلدریک  حضور دارند. بسیاری از بازیگران قسمت اول از جمله جیسون موموآ در نقش آکوامن، امبر هرد در نقش مرا، پاتریک ویلسون در نقش شاه اورم و یحیی عبدالمتین دوم در نقش بلک مانتا نیز به قسمت دوم برمی‌گردند.

«آکوامن و قلمرو گمشده» روز ۱۶ اکتبر ۲۰۲۲ اکران می شود.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها