{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

انواع سری پیانو یاماها، کدامیک بهتر است؟

انواع سری پیانو یاماها، کدامیک بهتر است؟
کدخبر : 16682

یاماها، یک شرکت ژاپنی فعال در زمینه تولید آلات موسیقی است که در سال ۱۸۸۷، توسط توراکوسو یاماها تأسیس شد. این شرکت، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پیانو در جهان است.

اولین محصولات این شرکت، شامل کیبورد، ارگ و بعدها پیانو بود. امروزه این شرکت در بسیاری از زمینه‌ها از جمله تولید و عرضه انواع ابزارآلات موسیقی و الکترونیک، فعالیت دارد. با این ‌وجود، حوزه موسیقی، هسته اصلی و قوی‌ترین بخش شرکت یاماها است.

یاماها، طیف گسترده‌ای از پیانوهای ارزان و گران‌قیمت را به علاقه‌مندان این حوزه، ارائه می‌دهد. این سازها توانسته رضایت کافی را هم برای مبتدیان و هم برای پیانیست‌های مشهور جهان، جلب کند.

در این مقاله، به بررسی انواع سری پیانو یاماها می‌پردازیم و پس از مطالعه آن، می‌توانید بهترین پیانو یاماها را بسته به نیاز خود، انتخاب کنید.

بررسی انواع سری پیانو یاماها و ویژگی‌های آن‌ها

شرکت یاماها (YAMAHA)، مانند سایر رقبای خود، انواع مختلفی از پیانوها را تولید و به بازار، عرضه می‌کند. یاماها طیف وسیعی از مدل‌های پیانو را به علاقه‌مندان خود، ارائه می‌دهد. با این تفاسیر، می‌توانید، پیانو‌های بسیار ارزان‌قیمت را برای مبتدیان و مدل‌های عالی را برای هنرجویان حرفه‌ای، از این برند، خریداری کنید.

اگر قصد خرید بهترین پیانوی یاماها را برای مصارف مختلف دارید، کافی است در مورد انواع پیانوهای یاماها تحقیق کرده و پیانوی مورد‌نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در ادامه، به معرفی برخی از انواع سری پیانو یاماها می‌پردازیم.

پیانو دیجیتال از مجموعه P برند یاماها

پیانوهای دیجیتال، از انواع پرطرفدار پیانو هستند. پیانو دیجیتال سری P یاماها با درنظرگرفتن آخرین فناوری روز دنیا ساخته شده است. پیانو دیجیتال سری P یاماها می‌تواند، عملکرد قدرتمند، صدای باکیفیت بالا و لمس طبیعی پیانو را که از بهترین سازندگان پیانو آکوستیک در جهان انتظار دارید، به شما ارائه دهد.

طراحی زیبا و جمع‌و‌جور پیانوی سری P به لطف بلندگوهای استریو باکیفیت بالا، صدایی باورنکردنی، تولید می‌کند. طراحی مینیمالیستی پیانو، حمل‌و‌نقل آن را آسان کرده و دسترسی کاربرپسند آن به شما این امکان را می‌دهد که هر‌طور می‌خواهید، با آن بنوازید.

این سری پیانو دیجیتال یاماها انعطاف‌پذیری کلید‌های ۷۷ و ۸۸ را به شما ارائه می‌دهد. این کلیدها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که هر جا که آن را می‌نوازید، حس طبیعی بی‌نظیری را به شما می‌دهد.

پیانو دیجیتال از سری مجموعه YDP

02

پیانو‌های دیجیتال مجموعه YDP، از سری ساز‌های ظریف هستند که با بیش از یک قرن تجربه و فناوری‌های پیشرفته یاماها ساخته شده‌اند. این مدل از پیانو با صدای فوق‌العاده و حساسیت بیانی، تجربه‌ای عمیقاً جدید از پیانو را ارائه می‌دهد. چه تازه ‌کار با پیانو را شروع کرده باشید و چه فقط بخواهید یک پیانوی زیبا برای خانه خود داشته باشید، خط تولید گسترده YDP، پیانوی مناسبی برای تحقق رؤیای شما دارد.

این مجموعه، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مجموعه‌های یاماها است و انواع پیانو یاماها YDP 144، YDP103 ، YDP143  و YDP163، را شامل می شود. پیانو‌های سری YDP، یک انتخاب عالی، برای کسانی است که به‌تازگی، نوازندگی را شروع کرده‌اند و به دنبال یک ساز خوش‌دست، برای شروع هستند.

سازهای سری استاندارد YDP، صدای غنی یک پیانوی آکوستیک را با کیبوردهای دقیق خود و یک اجرای پیانوی مجلل و رسا ارائه می‌دهند. این مجموعه همچنین، دارای ویژگی جدیدی است که صدای ملایمی در گوش شما ایجاد می‌کند.

پیانو یاماها از سری مجموعه CVP

تمام کیبوردهای سری C یاماها، کلاوینوا هستند؛ به این معنی که ظاهر، شکل و سبک یک پیانوی واقعی را القا می‌کنند. آن‌ها یک پیانوی دیجیتال محبوب و مورد تقاضا برای کسانی هستند که به دنبال سبک کلاسیک پیانو هستند. همچنین، مزایای بسیاری، از جمله کنترل صدا و پخش صداهای مختلف را به شما ارائه می‌دهند.

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های سری CVP، توانایی آن در پخش آهنگ‌های پس‌زمینه مختلف در سبک‌های گوناگون است. همچنین این مجموعه امکان وصل کردن میکروفون را در اختیار افراد، قرار می‌دهد.

در مجموعه CVP به جزئیات طراحی و ظاهر آن، توجه ویژه‌ای شده است؛ بنابراین، به دلیل سادگی عملکرد و القای حس آکوستیک، افراد زیادی تمایل به خرید این سری از پیانو‌های یاماها دارند. در حقیقت این مجموعه یاماها، ساز‌های سرگرم‌کننده و جذابی هستند که ویژگی‌های بسیاری برای نواختن قطعه‌ای گوش‌نواز، در اختیار علاقه‌مندان، قرار می‌دهند.

معرفی پرطرفدارترین مدل‌های پیانو یاماها

03

 

برند یاماها یکی از پرطرفدارترین برند‌های تولیدکننده پیانو در سراسر جهان است. این برند، پیانو‌های مختلفی را در مدل‌های متنوع، در اختیار مصرف‌کنندگان، قرار می‌دهد؛ اما تعدادی از این مدل‌ها، از سایر مدل‌های پیانو، طرفداران بیشتری دارند. در ادامه، به معرفی برخی از پرطرفدارترین مدل‌های پیانو، می‌پردازیم.

 

پیانو دیجیتال ۱۴۴ YDP

پیانوی دیجیتال یاماها مدل YDP 144 صدای پیانوی کنسرت معروف CFIIIS را به‌ خوبی بازتولید می‌کند. با استفاده از این فناوری، YDP 144، صدای باورنکردنی پیانوهای آکوستیک با رزونانس بالا را برای شما به ارمغان آورد.

علاوه بر صدای CFIIIS، پیانو 144 ydp دارای 9 صدای دیگر از جمله 2 پیانو، 2 پیانو الکتریک، هارپسیکورد، ویبرافون، ارگ کلیسا، ارگ جاز و زه است. این پیانو، ظاهری کلاسیک و بسیار شیک و مدرن دارد. با 88 کلید استاندارد GHS، مانند یک پیانو آکوستیک، تاچ در نت‌های پایین‌تر سبک‌تر است و با حرکت به سمت نت‌های پایین، به‌تدریج وزن بیشتری پیدا می‌کند. کنترل نیمه پدال این دستگاه، دارای جزئیات دقیق‌تری است که در نتیجه، صدای آن به پیانوی آکوستیک، نزدیک‌تر می‌شود.

پیانو دیجیتال یاماها مدل YDP 165

04

پیانو دیجیتال یاماها مدل ۱۶۵ YDP نیز یکی دیگر از مدل‌های پرطرفدار پیانو در میان نوازندگان این ساز است. صفحه ‌کلید پیانو ydp 165 که بخشی از خانواده کیبوردهای GH3 است، به طور طبیعی در اکتاوهای پایین‌تر سنگین‌تر بوده و وقتی به نت‌های بالاتر می‌روید تا حس نواختن یکسانی را ایجاد کنید، سبک‌تر است.

این پیانو، دارای کلیدهای GH3 دقیق و قدرتمند بوده و به شما امکان می‌دهد، آهنگ‌های پیچیده‌تری را با سرعت یک پیانوی آکوستیک، اجرا کنید.

علاوه بر این، افزوده‌شدن قابلیت نیمه دمپر به پیانو ydp 165، عملکردی شبیه عملکرد سوپاپ پیانوی آکوستیک، به کیبورد می‌دهد. وجود این مورد، امکان کنترل بیشتر بر روی تفاوت‌های ظریف و نت‌های موسیقی را فراهم می‌کند. در این مدل از پیانو، کلاویه‌ها به شما این توانایی را می‌دهند که با انعطاف‌پذیری و چابکی دمپرها، تفاوت‌های ترکیبی را بیان کنید.

پیانو دیجیتال یاماها مدل P45

اگر به دنبال یک پیانوی ارزان‌قیمت هستید، پیانوی دیجیتال یاماها مدل P45، یک انتخاب عالی برای شماست. این پیانو، بسیار سبک و قابل‌حمل است و عملکرد و بازتولید صدایی عالی دارد. این پیانو، دارای ۸۸ کلید چکشی استاندارد با مکانیزم صدای استریو با برند AWM ترکیب شده است؛ بنابراین، این ساز، صدایی طبیعی و خاص را تولید می‌کند.

این پیانو، گزینه‌ای ایده‌آل، برای افرادی است که سال‌هاست، از دوستداران موسیقی هستند. حس کیبورد این سری از پیانوهای دیجیتال با تغییر فرمت رجیستر، تغییر کرده و اجرای آهنگ‌های باس و سبک‌تر را آسان‌تر می‌کند.

اگر قصد خرید ساز پیانو را دارید، بهترین مرکز خرید پیانو را انتخاب کنید که علاوه بر ارائه محصولات متنوع، گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب را ارائه کند. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با بهترین مرکز خرید پیانو به این مقاله از رسانه آهنگ مراجعه کنید.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها