{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ادل درباره طلاقش آهنگ خواند

ادل درباره طلاقش آهنگ خواند
کدخبر : 7630

در این آهنگ، ادل در پی از هم پاشیدن رابطه‌، از شریک زندگی‌‌اش می‌خواهد که به او "سخت نگیرد". این آهنگ رکورد میزان شنونده در روز نخست انتشار یک آهنگ در پلتفرم اسپاتیفای را شکست و به آهنگی تبدیل شد که در ۲۴ ساعت نخست انتشارش بیشترین میزان شنونده را در تاریخ پلتفرم اسپاتیفای داشته است.

به گزارش هنر ام‌روز، ادل آهنگ جدیدش "به من سخت نگیر" (Easy on Me) را روز گذشته ۱۵ اکتبر منتشر کرده و به نظر می‌رسد این موسیقیدان در آن، رابطه گذشته‌اش را بازتاب می‌دهد.

در این آهنگ، ادل در پی از هم پاشیدن رابطه‌، از شریک زندگی‌‌اش می‌خواهد که به او "سخت نگیرد". ادل توضیح می‌دهد که چطور او و شریک زندگی‌اش "گیر" کرده بودند و "سخت" تلاش می‌کردند تا رابطه‌ خود را حفظ کنند اما دیگر به نقطه‌ای رسیدند که باید "تسلیم" می‌شدند.

ادل چنین می‌خواند: "هنگامی که هردو در مسیرمان عمیقا گیر کرده‌ایم/ نمی‌توانی انکار کنی که چقدر سخت تلاش کرده‌ام/ خودم را از آن که بودم تغییر داده‌ام تا شما دو تا اولویت اول من باشید/ اما حالا تسلیم می‌شوم."

به نوشته ایندیپندنت، طرفداران آنلاین فکر می‌کنند متن این ترانه می‌تواند به ازدواج او با سایمون کانکی برگردد که این موسیقیدان در سال ۲۰۱۹، بعد از دو سال زندگی از او جدا شد.

ویدیو این آهنگ ادل را در حال خروج از همان خانه‌ای نشان می‌دهد که در ویدیوی "سلام" (Hello) در سال ۲۰۱۸ هم بود، که بسیاری از کاربران آنلاین آن را هم به ترک ازدواجش تفسیر کرده‌اند.

ادل در جایی دیگر از آهنگ چنین می‌خواند: "من هنوز بچه بودم/ فرصت پیدا نکردم/ دنیای اطرافم را احساس کنم/ وقت آن را نداشتم کاری را که انتخاب کرده بودم به‌راستی انتخاب کنم" طرفدارانش فکر می‌کنند منظور ادل ممکن است این باشد که در سن خیلی پایین ازدواج کرده است.

یکی از کاربران توییتر آنلاین چنین نظر داد: "ادل نابغه است. او در آهنگ سلام به همان خانه‌ای وارد شد که در آهنگ به من سخت نگیر از آن خارج می‌شود که این در واقع نماد طلاق و خروجش از رابطه است."

از شریک زندگی‌‌اش می‌خواهد که به او "سخت نگیرد". این آهنگ رکورد میزان شنونده در روز نخست انتشار یک آهنگ در پلتفرم اسپاتیفای را شکست و به آهنگی تبدیل شد که در ۲۴ ساعت نخست انتشارش بیشترین میزان شنونده را در تاریخ پلتفرم اسپاتیفای داشته است.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها