{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فیلمبرداری The Batman 2 از پاییز آینده آغاز می‌شود

فیلمبرداری The Batman 2 از پاییز آینده آغاز می‌شود
کدخبر : 16776

فیلمبرداری دنباله فیلم «بتمن» (The Batman) به کارگردانی «مت ریوز» از ماه نوامبر سال آینده آغاز خواهد شد. فیلم The Batman 2 همچون قسمت اول در بخش هایی از بریتانیا و با نقش آفرینی «رابرت پتینسون» ساخته می شود و وظیفه نگارش فیلمنامه نیز بر عهده «مت ریوز» با همکاری «متسون تاملین» قرار دارد.

مراحل فیلمبرداری فیلم The Batman 2 از ماه نوامبر سال آینده میلادی آغاز خواهد شد. «ریدلر» با بازی «پل دینو» شخصیت شرور اصلی قسمت اول «بتمن» بود. «کت‌وومن» با بازی «زوئی کراویتس»، «پنگوئن» با بازی «کالین فرل»، «آلفرد پنی‌وورث» با بازی «اندی سرکیس»، «کمیسر جیمز گوردن»  با بازی «جفری رایت» و «کارماین فالکن» جنایت‌کار با بازی «جان تورتورو» دیگر شخصیت‌های فیلم بودند.

در خلاصه داستان قسمت اول «بتمن» آمده است: «دو سال خرامیدن در خیابان‌ها در مقام «بتمن»، و ترس انداختن به جان جنایت‌کاران، سبب شده که «بروس وین» به اعماق تاریکی‌های شهر گاتهام بخزد. او که فقط چند یار معتمد – «آلفرد پنی‌ورث»، «ستوان جیمز گوردن» – در میان شبکه فاسد مقامات رسمی و عالی‌رتبه شهر دارد، خود را یگانه تجسم خون‌خواهی در میان شهروندان معرفی کرده. وقتی یک قاتل با دسیسه‌هایی سادیستی الیت‌های گاتهام را هدف می‌گیرد، «بزرگ‌ترین کارآگاه دنیان با سرنخ‌های مرموزی به دنیای زیرزمینی گاتهام وارد می‌شود، جایی که با شخصیت‌هایی چون «سلینا کایل» یا «زن گربه‌ای»، «کارماین فالکن» و «ادروارد نش» یا «ریدلر» برخورد می‌کند.»

پتینسون در حین فیلمبرداری قسمت اول به ویروس کرونا مبتلا شد و دو هفته از محل تولید فیلم دور ماند. بدلکاران او نیز چند بار با ابتلا به ویروس موجب توقف فیلمبرداری شدند.

فیلم The Batman 2 برای اکران در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۲ مهر ۱۴۰۴) برنامه ریزی شده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها