{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

انتشار تصاویر «جیک جیلنهال» در نقش قهرمان UFC

انتشار تصاویر «جیک جیلنهال» در نقش قهرمان UFC
کدخبر : 16807

اولین تصاویر از جیک جیلنهال در نقش قهرمان UFC در بازسازی فیلم Road House را منتشر کرد.

به تازگی تصاویری از جیک جیلنهال، بازیگر ۴۲ ساله هالیوود در حال مبارزه در ورزشگاه «تی-موبایل آرنا» منتشر شده که مربوط به بازی او در فیلم Road House به کارگردانی داگ لایمن است.

این بازسازی سرگذشت یک مبارز یو‌اف‌سی (مسابقات قهرمانی مبارزه شدید) سابق به نام «الوود دالتون» با بازی جیلنهال را روایت می‌کند که در یک رستوران مأمور حفظ امنیت و بیرون انداختن اوباش شده اما دیری نمی‌گذرد که متوجه می‌شود همه‌چیز آن‌گونه که به نظر می‌رسد نیست.

نسخه اول «رود هوس» در سال ۱۹۸۹ عرضه شد و «پاتریک سوویزی» نقش «جیمز دالتون» را بازی کرد و همین موضوع اعتراض طرفداران این فیلم را برانگیخته که چطور جرأت کرده‌اند یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ را خراب کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فیلم

 

 

داگ لیمان که بیشتر برای ساخت فیلم‌های اکشنی مانند Edge of Tomorrow، Mr. & Mrs. Smith و The Bourne Identity شناخته می‌شود، قرار است کارگردانی Road House را برعهده داشته باشد. فیلمنامه نیز توسط آنتونی باگاروزی، چاک موندری و شلدون ترنر نوشته خواهد شد. همچنین مشخص شده که این فیلم از سرویس آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

بیلی مگنوسن، لوکاس گِیج، هانا لاو لانیر، دنیلا ملکیور، تراویز وان وینکل، آرتورو کاسترو، دارن بارنت، جی دی پاردو و کوین کارول از بازیگرانی هستند که به همراه جیک جیلنهال، کانر مک‌گرگور و جی هیرون در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

در حال حاضر هیچ تاریخ انتشار دقیق و مشخصی برای فیلم Road House اعلام نشده است.

فیلم

 

 

فیلم

 

film

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها