{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سریال Wednesday به طور رسمی برای فصل دوم تمدید شد

سریال Wednesday به طور رسمی برای فصل دوم تمدید شد
کدخبر : 16825

به گزارش کارمادیو، سریال Wednesday به طور رسمی برای فصل دوم تمدید شده است.

اسپین آفی از داستان خانواده آدامز یعنی سریال ونزدی (Wednesday) مدتی است که پخش خود را در نتفلیکس آغاز کرده است و همین حالا هم رکورد بیشترین میزان تماشا در عرض یک هفته را شکسته است و حالا اخباری منتشر شده که تایید میکند سریال ونزدی برای فصل دوم تمدید شده است و طرفداران این سریال باید منتظر فصل دوم آن باشند.

ونزدی شخصیتی با رفتارهای عجیب، غیرمعمول و بیش از حد تاریک برای یک نوجوان است. اشتباه نکنید. این موارد صرفا برخی از ویژگی‌های چسبانده‌شده به شخصیت مورد بحث نیستند، بلکه سرتاسر هویت او را تعریف می‌کنند. وقتی به آثار پرتعداد ساخته‌شده براساس داستان‌های خانواده‌ی آدامز نگاه می‌کنیم، ونزدی طی بیشتر از سه دهه‌ی اخیر به‌خاطر همین رفتارها تبدیل به یک شخصیت قابل‌توجه شده است.

لباس‌های سیاه‌وسفید او، هویت وی را تعریف می‌کنند. بداخلاقی یکی از پایه‌واساس‌های کاراکتر ونزدی است. در نتیجه با اینکه در بسیاری از داستان‌ها مثلا یک شخصیت می‌تواند برای مدتی رفتار سردی داشته باشد و سپس طی یک موقعیت احساسی به‌صورت کامل آن را کنار بگذارد، چنین اتفاقی پتانسیل نابود کردن کل شخصیت ونزدی را دارد.

فیلم

برتون پیش از این با دو پروژهٔ مرتبط با خانوادهٔ آدامز در ارتباط بود: فیلم سال ۱۹۹۱ که کارگردانی‌اش را رد کرد و فیلم انیمیشن استاپ‌موشن که لغو شد. در اکتبر ۲۰۲۰، گزارش شد که او در حال نظارت بر مجموعه‌ای تلویزیونی است که سپس ساخت آن به‌وسیلهٔ نتفلیکس سفارش داده شد. فیلمبرداری میان سپتامبر ۲۰۲۱ و مارس ۲۰۲۲ در رومانی به طول انجامید.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها