{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

انتشار تصاویر جدید از «برد پیت » و «جورج کلونی» در فیلم Wolves

انتشار تصاویر جدید از «برد پیت » و «جورج کلونی» در فیلم Wolves
کدخبر : 16838

تصاویر جدید از برد پیت و جورج کلونی در حال بازی در فیلم Wolves در لس‌آنجلس منتشر شد.

روز گذشته مجموعه عکسی از بردپیت و جورج کلونی در حال بازی در فیلم جدیدشان «گرگ‌ها» منتشر شد. برد پیت و جرج کلونی در حال فیلمبرداری یک سکانس این هستند که توسط سرویس اپل تی وی پلاس ساخته می‌شود، لحظات خوبی را کنار هم می گذرانند. روز چهارشنبه ، پیت ۵۹ ساله و کلونی ۶۱ ساله در حال پیاده روی در خیابانی در حال فیلمبرداری این فیلم در نیویورک سیتی دیده شدند. فیلمبرداری فیلم گرگ ها وارد دومین ماه خود می شود، بعد از اینکه بلافاصله پس از شروع سال نو میلادی در اوایل ماه ژانویه، فیلمبرداری این فیلم مورد انتظار آغاز شده و پیت و کلونی بارها در حال فیلمبرداری در کنار هم دیده شدند.

 

فیلم

 

در حالی که هنوز مشخص نیست چه مقدار از فیلمبرداری Wolves باقی مانده است، این دو دوست قدیمی ظاهراً از بودن دوباره در کنار هم در یک فیلم جدید، بعد از مدت ها، بسیار خوشحالند و روزهای خوشی را می گذرانند. سال گذشته بود که تایید شد پیت و کلونی که تهیه کنندگان فیلم نیز هستند، با کاهش دستمزدشان موافقت کرده تا بتوانند همزمان با انتشار این فیلم در سرویس اپل تی وی، آن را در سینماها نیز اکران کنند.

تصاویر برد پیت و جرج کلونی در فیلم گرگ ها

البته جنگ سختی برای بدست آوردن حق انتشار این فیلم در جریان بود و بالاخره سرویس اپل تی وی توانست در نبرد با بیش از ۱۰ کمپانی دیگر از جمله سونی، لاینزگیت، ام جی ام، یونیورسال، برادران وارنر، نتفلیکس و آمازون، حقوق انتشار فیلم جدید برد پیت و جرج کلونی را بدست آورد. هالیوود ریپورتر گزارش داده است که داستان فیلم جدید گرگ ها در مورد دو شخصیت تنهاست که نقش کار درست کن را داشته و پیت و کلونی نقش آن ها را بازی می کنند و یک ماموریت مشترک به آن ها داده شده است.

فیلم

 

فیلم Wolves توسط جان واتس نویسندگی و کارگردانی شده که بیشتر به خاطر فیلم های اسپایدرمن با بازی تام هالند مانند Spider-Man: Homecoming (2017), Spider-Man: Far From Home (2019), Spider-Man: No Way Home (2021) و همچنین فیلم ترسناک ماوراءالطبیعه Clown (2014) و تریلر جاده ای Cop Car (2015) شناخته می شود. برد پیت سال گذشته در سه فیلم بازی کرد که همگی فیلم های نسبتاً موفقی بوده اند: The Lost City, Bullet Train و Babylon.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها