{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«هری پاتر» پدر می‌شود!

«هری پاتر» پدر می‌شود!
کدخبر : 16852

دنیل رادکلیف ستاره ی ۳۳ ساله فیلم‌های هری پاتر و‌ نامزدش ارین درکه بازیگر ۳۸ ساله اعلام کردند در انتظار فرزند اولشان هستند.

دنیل رادکلیف ستاره ی ۳۳ ساله فیلم‌های هری پاتر و‌ نامزدش ارین درکه بازیگر ۳۸ ساله اعلام کردند در انتظار فرزند اولشان هستند. این زوج سال ۲۰۱۲ با هم آشنا شدند و اکنون بیش از ۱۱ سال است که با یکدیگر هستند. دنیل رادکلیف ستاره ی ۳۳ ساله فیلم‌های هری پاتر و‌ نامزدش ارین درکه بازیگر ۳۸ ساله اعلام کردند در انتظار فرزند اولشان هستند.

در ادامه به معرفی حقایق عجیبی درباره خانواده هری پاتر می‌پردازیم. 

 ولدمورت قصد داشت لیلی و جیمز پاتر را به‌عنوان مرگ‌خوار جذب کند

هری پاتر

جی کی رولینگ طی مصاحبه‌ای که سال ۲۰۰۴ داشت گفت «افرادی که پدر و مادر جادوگر ندارند، نمی‌توانند به عضویت مرگ‌خوارها در بیایند مگر در موارد نادر.»

به گفته‌ی خود رولینگ، ظاهرا ولدمورت قصد داشته لیلی و جیمز پاتر را جذب خودش کند تا به‌عنوان مرگ‌خوارهای او شناخته شوند. رولینگ گفت که این قضیه در جلد اول هری پاتر یعنی هری پاتر و سنگ جادو مشخص می‌شد و نقل قولی در کتاب داریم که می‌گوید «ولدمورت می‌خواست آن‌ها هم از پیروانش شوند، ولی هیچ‌وقت قبول نکردند».

 

جیمز و لیلی در هاگوارتز دانش‌آموزهای ارشد بودند

هر ساله در هاگوارتز، دو دانش‌آموز سال هفتمی را به‌عنوان دانش‌آموزان ارشد انتخاب می‌کنند؛ یک دختر و یک پسر. وقتی هاگرید با هری ملاقات می‌کند، به او می‌گوید که پدر و مادرش در زمان خودشان دانش‌آموزهای ارشد بودند.

 

هری و ولدمورت از طریق خانواده‌ی پِورل رابطه‌ی خویشانوندی دوری دارند

خانواده‌ی پِورل نقشی مهم و اساسی در جهان جادوگران دارد. سه برادر پورل – آنتیوک، کادموس و ایگنوتوس – صاحب‌های اصلی یادگارهای مرگ بودند.

ولدمورت و هری پاتر هم به این خانواده ربط پیدا می‌کنند که البته با توجه به جامعه‌ی محدود و کوچک جادوگرها در انگلستان، اتفاق نادری نیست.

هری از سمت پدرش با ایگنوتیوس فامیل است، و برای همین شنل نامرئی‌کننده به او ارث می‌رسد. و خاندان کادموس هم به خانواده‌ی گانت وصل می‌شود، که خویشاوندان مادری ولدمورت هستند.

عکس هری در نهایت روی کارت‌های شکلات قورباغه‌ای چاپ شد

در قسمت اول هری پاتر، وقتی رون و هری در قطار سریع‌السیر هاگوارتز نشسته‌اند، رون شکلات‌های قورباغه‌ای معروف و کارت‌های درون جعبه‌‌شان را به هری معرفی می‌کند. روی این کارت‌ها، تصویر جادوگرهای معروف چاپ شده و افرادی که به کلکسون جمع کردن علاقه دارند می‌توانند آن‌ها را جمع کنند.

با توجه به کارهایی که هری برای دفاع از هاگوارتز و نابودی ولدمورت کرد، طبیعی است که در نهایت عکس او را هم روی این کارت‌ها بیاورند.

رولینگ در مصاحبه‌ای سال ۲۰۰۷ تأیید کرد که بعد از مدتی عکس هری، رون و هرمیون روی کارت‌های این شکلات‌ها ثبت شد.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها