{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

لیلا حاتمی، بازیگریست که به فیلم‌ها اعتبار می‌دهد

لیلا حاتمی، بازیگریست که به فیلم‌ها اعتبار می‌دهد
کدخبر : 6979

لیلا حاتمی ، بازیگریست که اعتبار به فیلم ها می‌دهد فرقی نمی‌کند در چه کاری حضور داشته باشد چون همیشه عیارش فراتر از کلیت فیلم ها است حتی زمانی که در میانه سریال نهنگ آبی از تیم بازیگران سریال جدا شد ، سریال دچار افت شدید در روایت شد . در همان سریال معمایی مشخص شد کاراکتر آناهیتا با بازی لیلا حاتمی عیاری به سریال اضافه کرد که مخاطبان سریال را جذب کاراکتر آناهیتا کرد اما وقتی از سریال جدا شد حتی از لحاظ فیلم نامه هم سریال دچار افت شدید شد و مخاطبین سریال هم متوجه این نکته شدند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از مجله سینماباز، پرهام موسوی:لیلا حاتمی را با فیلم لیلا داریوش مهرجویی به خاطر دارم ، فیلمی که هنر بازیگری حاتمی در آن مشخص شد با اینکه فیلمنامه فیلم لیلا ضعف هایی دارد ولی حضور او باعث شد اعتباری به کاراکتر لیلا بدهد و مطمن باشید اگر شخص دیگری به جز لیلا حاتمی این کاراکتر را بازی میکرد فیلم ماندگاری نمی‌شد.

فصل دیگر بازیگری لیلا حاتمی در فیلم های معناگرای علی مصفا ، صفی یزدانیان و فردین صاحب زمانی رقم خورد . در فیلم های در دنیای تو ساعت چند است ، پله آخر و چیزهایی هست که نمی دانی شاهد شگفتی خاصی در عالم بازیگری لیلا حاتمی هستیم او این سه کاراکتر را با حس های مختلف درونی و بیرونی را به بهترین شکل ممکن بازی کرد.

حمید نعمت الله ، کارگردانی بود که توانست وجه دیگری از لیلا حاتمی را به نمایش بگذارد . وجه کمدی که پیش از این در بازی لیلا حاتمی ندیده بودیم و در همان همکاری اولیه اش با نعمت الله ،اولین سیمرغ بازیگری اش را دریافت کرد . او در فیلم بی پولی کاراکتر کمدی چند وجهی را بازی کرد که باعث شد توانایی های نهفته حاتمی آشکار شود.

این سه فصل بازیگری لیلا حاتمی باعث شد برند این بازیگر تکمیل شود و حالا دیگر حاتمی در هر کاری باشد مخاطب را سمت خودش میکشاند چون برند تاثیرگذاری دارد ، اتفاقی که برای کمتر بازیگری رخ می‌دهد.

خیلی از منتقدین بازیگری لیلا حاتمی ، او را بازیگر بی حسی مینامند اما اگر نگاه دقیق تری به بازیگری حاتمی بیندازیم متوجه میشویم او فصل های مختلفی در بازیگری اش داشته و کاملا از اکت چهره اش و بیانش به درستی استفاده میکند حتی اکت های تکراری از او نمی‌بینیم.

لیلا حاتمی ریسک پذیری خاصی در بازیگری اش دارد از نقش های کمدی تا نقش های تراژدیک را تجربه کرد به همین دلیل شاهد تنوع نقش در بازیگری اش هستیم. همیشه بدرخشی لیلا جان حاتمی

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها