{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

دنیای تصویر جدید منتشر شد

دنیای تصویر جدید منتشر شد
کدخبر : 7032

همزمان با آغاز پاییز، باز شدن مدارس و دانشگاه‌ها و جان گرفتن سینما در سراسر دنیا، شماره جدید دنیای تصویر نیز از راه رسید تا بار دیگر پنجره‌ای باشد به‌سوی دنیای سینما و سرگرمی.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از فیلم نیوز، در شماره جدید نیز چندین پرونده و مطالب خواندنی درباره‌ی پدیده‌های روز سینمای ایران و جهان را مطالعه خواهیم کرد. به مناسبت روز ملی سینما، بخش ویژه‌ای اختصاص پیدا کرده به تاریخ سینمای ایران از منظر افراد پشت‌صحنه؛ کسانی که الزاما ستاره یا مولفان فیلم‌ها نبودند اما با حضور خود در مسیر سینمای ایران تغییرات مثبت یا منفی ایجاد کردند. دیگر پرونده‌ی این شماره اختصاص دارد به پدیده‌ی قاتلان زنجیره‌ای و تصویر آن‌ها در سینما.

برداشت بلند درباره‌ «شوالیه‌ سبز» فیلم جدید دیوید لاوری است و سینمای روی آندرشون، پنجاه‌سالگی «ارتباط فرانسوی»، انیمه‌ی «بیستارز»، اصول نوشتن فیلمنامه ترسناک با بررسی سه‌گانه «احضار»، بازی ویدیویی تحسین‌شده‌ی «دوازده دقیقه»، اهمیت نقش تهیه‌کنندگان اجرایی و فقدان آن در سینمای ایران، سلسه مطالب جدید ریشه‌یابی کلیشه‌ها در فیلم‌های ایرانی، بررسی دلایل جاودانگی سری فیلم‌های «ایندیانا جونز» به مناسب چهل‌سالگی این فرنچایز و نقد مینی‌سریال «مِیر از ایست‌تاون» از دیگر مطالب این شماره در کنار بخش‌های ثابت مانند معرفی و بررسی فیلم‌های روز سینمای ایران و جهان است. تصویر روی جلد این شماره هم به تام هیدلستون تعلق دارد که در این شماره مفصل به کارنامه‌ی بازیگری او، شمایل جذابش در جهان سینمایی مارول و سریال موفق «لوکی» پرداخته شده است.

دنیای تصویر جدید هم‌اکنون در روزنامه‌فروشی‌های سراسر کشور موجود است و می‌توانید نسخه‌ی آنلاین و رنگی مجله را از طریق وبسایت دنیای تصویر آنلاین و همچنین فیدیبو و کتابراه تهیه کنید.

ق

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها