{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فیلم‌های فتحعلی اویسی از تلویزیون پخش می‌شوند

فیلم‌های فتحعلی اویسی از تلویزیون پخش می‌شوند
کدخبر : 7292

شبکه نمایش، هفته آینده از ـ ۱۷ مهرماه ـ به مرور آثار کمدی فتحعلی اویسی، بازیگر تازه درگذشته کشورمان خواهد پرداخت.

به گزارش هنر ا‌مروز به نقل از خبرگزاری ایسنا، علاوه بر مرور آثار زنده‌نام فتحعلی اویسی، باکس خانوادگی ساعت ۱۹ از دیگر برنامه‌های شبکه نمایش است.

فیلم‌هایی که در هفته پیش رو از  شبکه نمایش به پخش خواهند رسید به شرح زیر است:

ساعت ۱۳:
فیلم و تله‌فیلم‌های ایرانی که در شبکه نمایش از شنبه ۱۷ تا ۲۳ مهر پخش خواهد شد: «او هیچ گناهی نداشت»، «دختر الهام»، «زخم کاری »، «آرش و پدرزن»، «زمانی برای پشیمانی»، «صابر»، «پدر» هستند.

ساعت ۱۹:  
فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت ۱۹ شبکه نمایش خواهد بود، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم ها خواهد بود: «رسوایی آرمسترانگ»، «ناخدا دندان خنجری و گنج لاماراما»، «خانواده بی نظیر ۲»، «آقای لازار»، «نجات بزرگ»، «دان ۲»، «حصارها».

ساعت ۲۱:
«فتحعلی اویسی» بازیگر تازه درگذشته کشورمان، این هفته مهمان شبکه نمایش خواهد بود. اویسی متولد قم بود و در دانشگاه تگزاس آمریکا در رشته بازیگری به تحصیل پرداخت. او با کارگردان های بزرگی چون تقوایی، کیمیایی، علی حاتمی و مهرجویی کار کرد و فیلم های «ناخدا خورشید» و «سرب» از جمله نقش آفرینی های ماندنی این بازیگر بود. وی در سال ۱۳۷۱ فیلم مریم و میتیل را ساخت که از بهترین آثار سینمای کودک بود و جایزه دیپلم افتخار جشنواره فجر را دریافت کرد. اما محبوبیت فتحعلی اویسی در بین مردم ایران بیشتر بخاطر نقش های خاطره انگیز او در مجموعه های تلویزیونی طنزی چون «کمربندها را ببندیم» و «بدون شرح» بود. این بازیگر کشورمان هفته پیش -۱۳ مهر ماه - به رحمت ایزدی پیوست که به همین مناسبت، فیلم های منتخبش هفته جاری از شبکه نمایش پخش می شوند. «مادرزن سلام»، «مریم و میتیل»، «ناخدا خورشید» ، «کلاهی برای باران»، «مومیایی ۳»، «سرب»، «بله برون» نام فیلم های این بخش است.

ساعت ۲۳:
فیلم های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که فیلم های جذاب است شامل این فیلم هاست: «قلعه»، « پیمان فرار» ، «در خط وظیفه»، «اینو تحلیل کن»، «اشعه مرگبار»، «پاییز سرافیم» و«مکانیک».

ساعت یک بامداد:  
منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: «دره بدون بازگشت»، «سالواتوره جولیانو » «مشعل» ، «داستان پلیس ۱»، «خط نقره ای »، «بیست میلیون مایل به زمین» و «سه نفر برای کشتن» هستند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها