{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رحیم رحیمی‌پور درگذشت

رحیم رحیمی‌پور درگذشت
کدخبر : 7674

رئیس سازمان سینمایی با انتشار پیامی درگذشت رحیم رحیمی پور کارگردان سینمای دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش هنر ام‌روز، به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، در پی درگذشت رحیم رحیمی‌پور کارگردان سینمای دفاع مقدس محمد خزاعی در پیام تسلیتی نوشت: «خبر درگذشت حاج رحیم رحیمی پور فیلمساز متعهد عرصه دفاع مقدس موجب ناراحتی و اندوه بسیار شد.

بی تردید، این سینماگر پیشکسوت کشور و تهیه کننده، فیلمنامه نویس و کارگردان سینمای دفاع مقدس؛ با آثار خاطره انگیزش همچون: زندان دوله تو، اتاق یک، الماس بنفش، شیرین و فرهاد و ... در تاریخ سینمای دفاع مقدس و در یادها خواهد ماند. 

زنده یاد رحیمی پور از جمله هنرمندانی بود که در طول چهار دهه فعالیتش همواره، دل در گروی سینمای آرمانی اش یعنی سینمای انقلاب و دفاع مقدس داشت و در طول زندگیش همیشه نسبت به آرمان های انقلاب دغدغه مند بود. 

در این ایام ربیع ، باشد که شفاعت پیامبر رحمت حضرت ختمی مرتبت(ص) روزیش در عالم برزخ و قیامت باشد و رفقای شهیدش از او به خوبی پذیرایی کنند.

فقدان این کارگردان متعهد و دلسوز عرصه انقلاب و دفاع مقدس را به جامعه سینمایی، سینماگران دفاع مقدس و بویژه، به خانواده این هنرمند تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای خانواده ایشان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها