{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بازیگر «کاناپه» کیانوش عیاری در فرودگاه، پرواز شماره ۷۰۷

بازیگر «کاناپه» کیانوش عیاری در فرودگاه، پرواز شماره ۷۰۷
کدخبر : 10421

از جمله بازیگران نمایش «فرودگاه، پرواز شماره ۷۰۷» که این روزها در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است، می‌توان به فریبا کامران اشاره کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، فریبا کامران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون این روزها با نمایش «فرودگاه، پرواز شماره ۷۰۷» روی صحنه سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر است.

دیگر بازیگران این نمایش که براساس نمایشنامه‌ای از شاعر شناخته‌شده، احمدرضا احمدی به کارگردانی کوروش سلیمانی روی صحنه رفته است، رضا ‌بهبودی، فریبا ‌کامران، کامبیز ‌امینی، محمدرضا ‌آزادفرد، محمد ‌طیب‌طاهر، سیامک ‌ادیب، علی ‌باروتی و مطهره ابراهیمیان هستند. 

در خلاصه داستان «فرودگاه، پرواز شماره ۷۰۷» چنین آمده است: «شاعری در شبی بارانی و سرد مشغول کار در اتاق خود است که به یکباره با رویدادی عجیب مواجه شده و در پیِ آن مجبور به ترکِ خانه‌اش می‌شود تا در ادامه و در مکان‌هایی غریب ماجراهای دیگری را از سر بگذراند و...» 

این نمایش تا ۱۷ دی هر روز ساعت ۱۸ روی صحنه می‌رود. 

فریبا کامران پیش از این در فیلم‌های سینمایی بسیاری از جمله «کاناپه»، «نگار»، «باغ‌های کندلوس»، «چند تار مو»، «فرش باد» و «از کنار هم می‌گذریم» و سریال‌های تلویزیونی «بیداری»، «یک مشت پر عقاب» و «پهلوانان نمی‌میرند» ایفای نقش کرده است.

بازیگر «کاناپه» کیانوش عیاری در فرودگاه، پرواز شماره ۷۰۷/ عکس

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها