{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بهاره افشاری و تجربه‌ای تازه و جذاب

بهاره افشاری و تجربه‌ای تازه و جذاب
کدخبر : 10876

بهاره افشاری می‌گوید برای آن که بتواند در نمایش «احتمالات» که این روزها در مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود، بازی کند یک سال تمام همه پیشنهادهای دنیای تصویر را رد کرده است.

به گزارش هنر ام‌روز، بهاره افشاری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می‌گوید برای آن که بتواند در نمایش «احتمالات» بازی کند، یک سال تمام، همه پیشنهادهایی را که از دنیای تصویر گرفته، رد کرده است.  

او در توضیح آن‌چه در طول تمرین نمایش «احتمالات» به نویسندگی و کارگردانی علی شمس که این روزها در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است، بر او گذشت، می‌گوید: «شش، هفت ماه اول این‌طور بود که بروم و بیایم، تمرین کنم، تلاش کنم آن‌تایم باشم و هیچ چیزی را از دست ندهم چون می‌دانستم یک جلسه عقب ماندن از تمرین‌های این نمایش، برابر با از دست دادن مجموعه‌ای از اتفاقات است. مدتی که گذشت یک روز با خودم فکر کردم و گفتم باید از الان تا روز اجرا زیستت را تئاتری کنی. در نتیجه اولین کاری که کردم این بود که یک سال تمام خودم را به طور کامل از تصویر گرفتم و هیچ کاری را قبول نکردم. این پروسه، برای من، پروسه‌ای به شدت جذاب و مانند این بود که یک سال در جایی، در دانشگاهی در کشوری دیگر در حال تحصیل و زندگی به سبک و سیاقی دیگر بوده‌ام که تا پیش از آن تجربه‌اش نکرده بودم.» 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها