{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ساماندهی همه جانبه مجموعه هنری- تاریخی تئاتر شهر

ساماندهی همه جانبه مجموعه هنری- تاریخی تئاتر شهر
کدخبر : 15489

وزیر فرهنگ در حاشیه بازدید از مجموعه تئاترشهر گفت: مجموعه هایی مانند تئاترشهر، تالار وحدت و... از شناسنامه های فرهنگی شهر تهران به شمار می‌روند که ارتقا و نگهداری این اماکن از رویکرد های اصلی وزارت فرهنگ در دوره جدید است.

به گزارش هنر ام‌روز، محمدمهدی اسماعیلی عصر امروز جمعه بیست و چهارم تیرماه از بخش های مختلف مجموعه تئاترشهر بازدید کرد.

اسماعیلی در حاشیه این بازدید به تلاش برای ساماندهی همه جانبه مجموعه هنری- تاریخی تئاتر شهر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در آستانه پنجاهمین سالگرد تاسیس تئاتر شهر، تصمیمات اساسی برای بازسازی و تعمیرات اساسی این مجموعه ثبت شده در فهرست میراث ملی گرفته شده است.

وی افزود: این تصمیمات شامل دو بخش سروسامان بخشیدن به محوطه و حریم مجموعه و انجام تعمیرات و بازسازی ها است.

رئیس شورای هنر در عین حال تصریح کرد: امیدواریم با اجرایی شدن این تصمیمات، کاستی های گذشته را درباره این مجموعه جبران کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حوزه فرهنگی شهر تهران را به عنوان پایتخت ایران اسلامی با نمادهای هنری اش می شناسند و مجموعه هایی مانند تئاترشهر، تالار وحدت، برج آزادی و موزه هنرهای معاصر از شناسنامه های فرهنگی شهر تهران هستند که ارتقا و نگهداری آن رویکرد اصلی وزارت فرهنگ در دوره جدید است.

گفتنی است محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجید زین العابدین مدیرعامل بنیاد رودکی در این بازدید وزیر فرهنگ را همراهی می کردند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها