{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نمایشنامه‌خوانی برای آزادی زنان زندانی جرایم غیرعمد

نمایشنامه‌خوانی برای آزادی زنان زندانی جرایم غیرعمد
کدخبر : 15980

رپرتوار نمایشنامه‌خوانی «زندگی کارگری زنان» با سه نمایشنامه «قند خون»، «خواب زمستانی» و «روزمرگی» به کارگردانی الهام شعبانی با هدف آزادی زنان زندانی جرایم غیرعمد برگزار می‌شود.

به گزارش هنر ام‌روز، رپرتوار نمایشنامه‌خوانی «زندگی کارگری زنان» در قالب خوانش سه نمایشنامه «قند خون»، «خواب زمستانی» و «روزمرگی» به نویسندگی لیلی عاج و کارگردانی الهام شعبانی با هدف آزادی زنان زندانی جرایم مالی و غیرعمد به ترتیب در تاریخ‌های ۱۹ شهریور، ۲ مهر و ۹ مهر ۱۴۰۱ در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار می شود.

هیچ‌کدام از عوامل پروژه دستمزدی دریافت نمی‌کنند و تمامی عواید حاصل از این سه نمایشنامه‌خوانی با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان زندان‌های کشور بی کم‌وکاست به آزادی زنان زندانی جرایم مالی و غیرعمد که به دلیل نداشتن توانایی پرداخت، در زندان به سر می‌برند، اختصاص داده می‌شود. اسامی بازیگران و ساعت اجرای هر نمایشنامه‌خوانی متعاقبا اعلام خواهد شد.

الهام شعبانی بازیگر و طراح لباس تئاتر و سینما برنده جایزه بازیگری پانزدهمین جشن بازیگر، تقدیر شده در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، نامزد بهترین طراحی لباس از سی‌و‌ششمین جشنواره‌ی تئاتر فجر ۱۳۹۶، تقدیر شده‌ی سی‌و‌هفتمین جشنواره تئاتر فجر ۱۳۹۷ و تقدیر شده‌ی در بخش بازیگری در چهلمین جشنواره فجر ۱۴۰۰ است.

شعبانی به‌تازگی در ماه‌های خرداد و تیر ۱۴۰۱ اولین نمایش خود را در مقام کارگردان به نام «بی چرا زندگان» در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برد که با استقبال خوبی روبرو شد.

در این سه نمایشنامه‌خوانی پردیس تئاتر شهرزاد به عنوان حامی حضور دارد و سایر عوامل این سه اجرا عبارتند از طراح پوستر: پدرام تنعمی، آهنگساز: بابک کیوانی، برنامه‌ریز: محمدحسن درباغی و حمید ملاحسینی، مدیر روابط‌عمومی: آوا فیاض و ساخت تیزر: پن استودیو.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها