{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

زباله‌گردی که بازیگر تئاتر شد

زباله‌گردی که بازیگر تئاتر شد
کدخبر : 16674

دیروز حین نمایش خیابانی «لیلی و مجنون» در پهنه رودکی که درباره زباله‌گردی و فقر بود، بهنام کاوه که بازیگر و کارگردان نمایش است متوجه حضور یک زباله‌گرد می‌شود...

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از ایران آرت نیوز، بخشی از اجراهای چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر را اجراهای خیابانی تشکیل می‌دهند که در مناطق مختلف پایتخت نیز اجرا می‌شوند؛ دیروز حین نمایش خیابانی «لیلی و مجنون» در پهنه رودکی که درباره زباله‌گردی و فقر بود، بهنام کاوه که بازیگر و کارگردان نمایش است متوجه حضور یک زباله‌گرد می‌شود.

 کاوه می‌خواهد که این زباله‌‍‌گرد بیاید و از داستان زندگی‌اش بگوید. او که نامش رسول بود اول خجالت می‌کشید ولی بالاخره می‌آید وسط و با داستان زندگی‌اش چشمان تماشاچیان را اشک‌بار می‌کند.

رسول هم که چشمانش خیس از اشک بود بعد از روایت زندگی‌اش قصد رفتن می‌کند. با دور شدن رسول، داوران و مخاطبان به کاوه می‌گویند که برو دنبال رسول و او را برگردان.

به گزارش فارس، در پایان اجرا بهنام کلاهش را از سر برداشت و به سمت حاضران گرفت تا هدیه‌ای برای رسول جمع کند. به گفته حاضران بیش از یک‌میلیون تومان هدیه از طرف مخاطبان و هنرمندان تئاتر فجر برای رسول جمع و به او داده شد.
 



 


 


 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها