{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

آغاز به کار مجدد تماشاخانه هیلاج با دو نمایش جدید

آغاز به کار مجدد تماشاخانه هیلاج با دو نمایش جدید
کدخبر : 6055

تماشاخانه «هیلاج» بعد از مدتی وقفه، فعالیت خود را با اجرای دو نمایش تازه آغاز می‌کند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایسنا، نمایش «یک ساعت در سن پیر » به نویسندگی فیروزه اصفهانی‌زاده (بر اساس نمایشنامه مارتین مک دونا) و کارگردانی شاهرخ دریانورد و «ب،ن،چ » به نویسندگی و کارگردانی نیما صمدی که به ترتیب از تاریخ ١٥ شهریور و ٢١ شهریور ماه ماه ساعت ١٨ و ٢٠ در این تماشاخانه به صحنه خواهند رفت.

در نمایش «یک ساعت در سن پیر» شایان ‌فصیح ‌زاده، فهیمه شایان فر، عسل کلهور ، شایان معماری، رضا شریف کاظمی ، ماهان ترابی ، سام عبادی ، ساحل شفیعی مهریار ، ارمغان سلطانی به عنوان بازیگر دریانورد را همراهی می‌کنند.

همچنین سایر عوامل عبارت‌اند از دستیاران کارگردان درین جاریانی، مارال عبدالحسین پور، مشاور صحنه: پریشاد مستوفی، مشاور لباس:  ساغر طاهرپور، مجری نور و مجری صدا: زهرا ایلخانی، عکاس:  فاطمه خوشنام، طراح پوستر:  رضا شریف کاظمی.

بازگشایی تماشاخانه «هیلاج» بعد از ضدعفونی کامل سالن صورت گرفته است و بلیت فروشی نمایش‌ها طبق مقررات وضع شده از سوی ستاد ملی کرونا برای ۵۰ درصد از ظرفیت سالن خواهد بود.
نمایش‌ها با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی روی صحنه خواهند رفت و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال برای خرید بلیت نمایش‌ها اقدام کنند.
 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها