{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رویداهای هنری آمریکا با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شوند

هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر نیویورک

هنرمند ایرانی در  نمایشگاه هنر  نیویورک
کدخبر : 1755

این روزها اخباری از شیوع اپیدمی کرونا در آمریکا منتشر می‌شود. علی رغم این اتفاق رویداد هنری "آرت فر آرموری ۲۰۲۰" نیویورک لغو نشده‌است بلکه با انتشار توصیه‌های بهداشتی برگزار می‌شود. در این رویداد هنری آثاری از هنرمند ایرانی "مهدی قدیانلو" از طرف گالری "زیر زمین دستان" نمایش داده خواهد شد.

هنرام‌روز-مه‌سیما شکریان: در حالی که بسیاری از رویدادهای هنری در کشورهای مختلف به دلیل شیوع اپیدمی کرونا لغو شدند و بسیاری از موزه‌ها در فرانسه و ایتالیا تعطیل شدند، قرار است رویدادهای هنری هفته آینده  در آمریکا با رعایت نکات بهداشتی برگزار شوند. "آرت فر آرموری ۲۰۲۰" در تاریخ ۵ تا ۸ مارچ در نیویورک برگزار خواهد شد.

آرت نت نیوز در گزارشی که درباره رویدادهای هنری آمریکا منتشر کرده‌است، مخاطبان را به عمل به هشت توصیه بهداشتی برای پیشگیری دعوت کرده‌است:

لطفا با هم دست ندهید.

یکدیگر را در آغوش نگیرید و نبوسید.

از دستکش استفاده کنید.

اگر مجبور شدید چیزی را بدون دستکش لمس کنید از آرنج استفاده کنید. مثلا در را با آرنج باز کنید.

با دستان نشسته به چشم و بینی و دهانتان دست نزنید.

دستانتان را مرتب با مواد شوینده  بشویید.

از لیوان و ظرف مشترک استفاده نکنید.

هنگام عطسه یا سرفه جلوی دهانتان دستمال نگه دارید و بعد دستمال را دور بیندازید.

در این رویداد هنری آثاری از هنرمند نقاش ایرانی "مهدی قدیانلو" از طرف گالری "زیر زمین دستان" به نمایش درمی‌آید. مهدی قدیانلو هنرمد نقاش ایرانی دیوارهایی در آمریکا و انگلیس و ایران را نقاشی کرده‌است. این هنرمند همچنین نقاشی ۲۰۰ متری را  بر دیورای در ساختمان کنفرانس بین المللی داووس ۲۰۲۰  اجرا کرد. این مجمع  از مهدی قدیانلو به عنوان یکی از ۴۰ رهبر فرهنگی جهان یاد کرده‌است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها