{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پیشنهاد گالری گردی مجازی

پیشنهاد گالری گردی مجازی
کدخبر : 1869

این هفته هم به روال هفته‌های گذشته گالری‌ها میزبان نمایشگاه‌های مجازیِ هنرهای تجسمی هستند. در این گزارش چند نمایشگاه مجازی را معرفی می‌کنیم. جهت بازدید از برنامه روی عنوان گالری کلیک کنید.

هنرام‌روز:

گالری ایوان

گالری ایوان آثار ارسال شده به فراخوان "درد مشترک" را که با موضوع سپاس و قدردانی از کادر درمانی در طول شیوع بیماری کرونا خلق شده‌اند در استوری صفحه اینستاگرام گالری به نشانی @e1artgallery به نمایش گذاشته است. همچنین در وب‌سایت گالری این آثار به قیمت پایه و پیشنهادی‌ هنرمندان، بدون افزودن سهم متداول گالری به فروش می‌رسد.

گالری ثالث

نمایشگاه "وان+وان میلیون" جمعه 19 اردیبهشت به صورت مجازی افتتاح می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند تا 2 خرداد در صفحه اینستاگرام @twomillion_official از این آثار دیدن کنند.

مجله هنرآگه

سایت "هنرآگه" در نظر دارد با ایجاد امکان نمایشگاه آنلاین، در جهت معرفی، نمایش و رونق بخشی اقتصاد آثار هنری اقدام کند. این نمایشگاه شامل تصاویر آثاری است که قبلا با رضایت هنرمندان در شماره‌های مختلف ماهنامه چاپی هنرآگه چاپ شده بود. در این مجموعه آثاری از کوروش ادیم، آرش حنایی، ایمان افسریان، بهرنگ صمدزادگان، محمدحسین عماد، بهنام کامرانی، کوروش گلناری، لیلا رفاهی، مهدی نبوی و نسترن صفایی در نشانی www.honaragah.com به نمایش درمی‌آید.

گالری والی

گالری والی هر هفته گوشه‌هایی از روزمرگی یک هنرمند را به نمایش می‌گذارد.

آرت شاپ گالری شلمان

آرت شاپ گالری شلمان نیز در این روزها به معرفی و نمایش آثار هنرمندان پرداخته است.

نمایشگاه آنلاین انجمن هنرمندان نقاش البرز

انجمن نقاشان البرز آثاری از هنرمندان عضوش را به نمایش گذاشته‌است.

گالری آرتیبیشن

آستودیو آنلاین گالری آرتیبیشن از 18 اردیبهشت تا 24 اردیبهشت میزبان منتخبی از آثار هادی روشن ضمیر، محمدرضا عموزاد، بهروز زیندشتس و خلیل کوییکی است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها