{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

حراج خاورمیانه بونامز با حضور آثاری از 18 هنرمند ایرانی برگزار می‌شود

حراج خاورمیانه بونامز با حضور آثاری از 18 هنرمند ایرانی برگزار می‌شود
کدخبر : 1887

در این دوره از حراج هنر مدرن و خاورمیانه بونامز آثار 18 هنرمند ایرانی حضور دارد و از بین 99 اثر ارائه شده حدود 35 اثر، نزدیک به یک سوم از هنرمندان ایرانی است. اثر منیره شاهرودی فرمانفرمایان دومین اثر گران قیمت این مزایده است.

هنرام‌روز-مه‌سیما شکریان: حراج هنر مدرن و خاورمیانه خانه حراج بونامز لندن در تاریخ 22 خرداد 1399 یا 11 ژوئن با آثاری از هنرمندان ایرانی، ترکیه‌ای، فلسطینی و لبنانی و ... برگزار خواهد شد. در این حراج آثاری از منیره شاهرودی فرمانمایان، فریدون آو، سهراب سپهری، فرهاد مشیری، منوچهر یکتایی، ناصر اویسی، مارکوس گریگوریان، ناصر عصار، مرتضی سازگار، مسعود عربشاهی، سیراک ملکونیان، محمد احصایی، اردشیر محصص، رضا درخشانی، فریدون امیدی، پروانه اعتمادی، محمد بزرگی و علیرضا آستانه حضور دارد. همچنین از بین 99 اثر ارائه شده، حدود 35 اثر متعلق به هنرمندان ایرانی است.

image

اثر منیره شاهرودی فرمانفرمایان به قیمت 110000 تا 220000 یورو دومین اثر گران قیمت این حراج است و اثر سهراب سپهری با برآورد قیمت 89000 تا 130000 یورو چهارمین اثر گران قیمت است.

image (2)

بعد از آن اثر فرهاد مشیری پنجمین نقاشی گران قیمت و منوچهر یکتایی چهاردهمین اثر گران قیمت این دوره از حراج خاورمیانه بونامز است. آثار سیراک ملکونیان و اردشیر محصص با قیمت های حدود 1700 تا 5000 یورو نیز جزو ارزانترین آثار این مزایده هستند.

image (1)

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها