{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

محلی که ون گوگ آخرین تابلواش را کشید، شناسایی شد

محلی که ون گوگ آخرین تابلواش را کشید، شناسایی شد
کدخبر : 1950

کارت پستالی به محققان کمک کرد تا مکان اخرین تابلوی ون گوگ در شمال ‌‌پاریس را پیدا کنند. این کارت پستال ۱۵۰ متری مسافرخانه اوبرژ راوو را نشان می‌دهد؛ جایی که ون گوگ در سال ۱۸۹۰ و برای ۷۰ روز، پیش از آن که خودکشی کند در آن اقامت کرده بود.

هنرام‌روز: ووتر ون در وین، مدیر علمی انستیتو ون گوگ تشابهات فراوانی میان نقاشی ون گوگ و یک کارت پستال که متعلق به سال‌های ۱۹۰۰ تا۱۹۱۰ است پیدا کرد.

در این کارت پستال ریشه‌های درختان در حاشیه یک راه شوسه در نزدیکی روستای 'اور سور اواز' دیده می‌شوند.

ووتر ون در وین گفته: "تشابه‌ها برای من کاملا آشکار بود". او این کشف را در مدت زمانی که در قرنطینه خانگی در استراسبورگ فرانسه بود انجام داد.

او یافته‌های خود را به موزه ون گوگ در آمستردام هلند داد و محققان آنجا هم شروع کردند به تطابق و قیاس کارت پستال و نقاشی ریشه‌‎ درختان.

پس از آن بود که پژوهشگران ارشد موزه ون گوگ در آمستردام، لوئیس ون تیلبرگ و تئو میدندراپ، نتیجه گرفتند که "به احتمال فراوان" این مکان به درستی شناسایی شده است.

آقای میدندراپ گفته: "به عقیده ما، مکان جغرافیایی که ون در وین شناسایی کرده به احتمال فراوان درست است و این یک کشف فوق‌العاده است."

"وقتی با دقت و از نزدیک نگاه می‌کنید، رشد ریشه ها در کارت پستال به طور واضحی تشابه شکل ریشه درختان را با تابلو ون گوگ نمایان می کند."

unnamed (5)

 

به محض لغو قرنطینه‌های کرونا در فرانسه، آقای ون در وین به این روستا رفت تا از نزدیک هم محل را ببیند.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها