{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

دیمین هرست با فروش اثرش به کودکان محروم از تحصیل دوره کرونا کمک می‌کند

دیمین هرست با فروش اثرش به کودکان محروم از تحصیل دوره کرونا کمک می‌کند
کدخبر : 2059
خبرنگار:

دیمین هرست هنرمند مشهور انگلیسی چند اثر چاپی با نسخه محدود را برای کمک به کودکان ایتالیایی در زمان همه گیری ویروس کرونا به فروش می‌رساند.

هنرام‌روز: دیمین هرست این نسخه‌ها را به صورت آنلاین و با همکاری موسسه غیرانتفائی (Save the Children) (محافظت از کودکان) که سعی در فراهم کردن فرصت برابر آموزشی، بهداشتی و اقتصادی برای کودکان  ایتالیایی دارد، با هدف کمک به کودکانی که در پی همه گیری ویروس کرونا آسیب دیده‌اند به فروش می‌رساند. این مرکز خیریه برنامه بازنویسی آینده را راه اندازی کرده و 90 فضای آموزشی را در سراسر ایتالیا تاسیس کرده‌است.

دیمین هرست در بیانیه گفت: " شیوع ویروس کرونا برای مردم و خانواده‌های بسیاری در سراسر جهان سخت و ویرانگر بود اما دراین بین شرایط برای کودکانی که از مدرسه رفتن محروم شدند دشوارتر است. می‌خواستم راهی برای جمع آوری کمک مالی به کودکان در محروم ترین نقاط پیدا کنم. به همین دلیل برای حمایت از کودکان ایتالیایی تحت تاثیر این همه‌گیری چند نسخه محدود اثر چاپی آماده کردم."

نسخه‌های محدود چاپ دیمین  هرست برای به قیمت  400 تا 1200 یوروبه فروش خواهند رسید. این آثار بخش‌هایی از جزئیات مجموعه آثار جدید این هنرمند با عنوان "شکوفه‌های گیلاس" است که پروژه دوسال گذشته این هنرمند است و هرست در خلق این آثار از ون گوگ و کلود مونه و ژرژ سورا تاثیر گرفته‌است. این نسخه‌های محدود تا نیمه شب 27 سپتامبر برای خرید در دسترس خواهند بود.

دانیا فاتارلا مدیر خیریه محافظت از کودکان می‌گوید: "به لطف آثار هنری منحصر به فرد دیمین هرست امکان پشتیبانی از هزاران کودک و نوجوان را که تحت تأثیر ویروس کرونا و بحران اقتصادی-اجتماعی ناشی از آن آسیب دیده اند فراهم می‌شود."

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها