{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

صاحبان خانه‌ای که بنکسی روی دیوارآن نقاشی کرد، هنوز هم قصد دارد خانه‌‌شان را بفروشند

صاحبان خانه‌ای که بنکسی روی دیوارآن نقاشی کرد، هنوز هم قصد دارد خانه‌‌شان را بفروشند
کدخبر : 2363
خبرنگار:

در پی انتشار خبر درباره جدیدترین اثر بنکسی بر دیوار یک خانه در خیابان vale بریستول انگلیس، اخباری دیگر مبنی بر اینکه صاحبان خانه که پیش از ظهور نقاشی قصد فروش خانه را داشتند حالا با وجود نقاشی از این تصمیم منصرف شدند منتشر شد. اما مالکان خانه می‌گویند چنین چیزی صحت ندارد و آن‌ها هنوز قصد دارند خانه را بفروشند.

هنرام‌روز: طبق اعلام گاردین روز جمعه بنکسی با انتشار تصویری از نقاشی عطسه که یک خانم سالمند را در حال عطسه کردن نشان می‌دهد، اصالت آن را تایید کرد. و با وجود این اثر هنری همه می‌دانند که قیمت خانه افزایش خواهد یافت و در چی آن اعلام شد که صاحبان خانه از فروش آن منصرف شدند. پس از پیگیری این ماجرا از پسر صاحب این خانه نیک ماکین پسر آیلین اکین به رسانه‌ها گفت: «واقعیت ندارد که خانه را از بازار خارج کردیم. البته روزنامه‌ها اعلام کرند که این نقاشی قیمت خانه را بالا خواهد برد. ما به این موضوع فکر کردیم اما درباره تصمیم فروش خانه چیزی برای ما تغییر نکرده‌است. ما فقط برای 48 ساعت فروش آن را متوقف کردیم تا تصمیمی درست بگیریم و مشاورین املاک نیز این موضوع را درک می‌کنند.»

نیک می‌گوید بسیاری از روزنامه‌ها و افراد پس از شنیدن خبر توقف فروش خانه اظهار نظرهای تندی درباره ما کردند این در حالی است که ما برای محافظت از اثر هنری بنکسی یک سیستم هشدار خطر و یک پوشش محافظ روی آن نصب کردیم واین نقاشی نه تنها برای ما 5 میلیون پوند پول درآمد نداشت، بلکه محافظت از آن برای ما هزینه هم داشت، چرا که فکر می‌کنیم باید از آن مراقبت شود و جایی که هست بماند. نیک همچنین گفت که با خانواده‌اش در حال بررسی و تغییرات اسناد خانه هستند تا مطمئن شوند نقاشی دیواری همان جا که هست باقی می‌ماند و اگر قرار است برداشته شود باید با هماهنگی شورای شهر بریستول باشد و به موزه منتقل شود تا در شرایط ایمن و مناسب باقی بماند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها