{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اثری از بنکسی با امکان پرداخت ارز دیجیتال زیر چکش حراج

 اثری از بنکسی با امکان پرداخت ارز دیجیتال زیر چکش حراج
کدخبر : 3771

نقاشی «عشق در هواست» اثر بنکسی هفته آینده در خانه حراج ساتبیز نیویورک با گزینه پرداخت با ارزهای دیجیتال به مزایده گذاشته می‌شود. این اولین بار است که خانه حراج ساتبیز امکان پرداخت مبلغ فروش یک اثر هنری را با ارزهای دیجیتال ان هم برای یک اثر هنری واقعی را فراهم می‌کند. متولیان این خانه حراج هدف خود از این کار را رسیدگی به نیاز روزافزون برای ایجاد گزینه و فرصت‌های خرید بیشتر برای مشتریانشان و پاسخ به تقاضای بازار عنوان کردند.

هنرام‌روز: ارزش تخمینی این اثر چیزی بین ۳ تا ۵ میلیون دلار برآورد شده است و خریدار می‌تواند مبلغ نهایی را یا با بیت‌کوین یا با اتر و از طریق اوراق بهادار کوین بیس بپردازد، اما کل این مبلغ باید در قالب پول اعتباری پرداخت شود.

این نقاشی یک مرد جوان معترض را به تصویر می‌کشد که یک دسته گل را به سمت دشمن پرتاب می‌کند و‌ در سال ۲۰۰۵ هم نسخه دیانری و‌نسخه روی بوم ان خلق شد و بر جلد کتاب این هنرمند نیز چاپ شد. 

ساتبیز در توضیح تصمیم خود برای قبول این شیوه پرداخت گفت: با فرستنده اثر همکاری کردیم تا گزینه پرداخت با ارزهای دیجیتال را برای تابلوی عشق در هواست از بنکسی فعال کنیم. این کار باعث می‌شود بنکسی به عنوان یکی از بزرگترین تحول‌سازان در دنیای هنر با رمزارزها که از تغییرسازان بزرگ حوزه اقتصاد هستند، در کنار هم قرار گیرند.   

متولیان این حراجی معروف هدف خود از این کار را رسیدگی به نیاز روزافزون برای ایجاد گزینه و فرصت‌های خرید بیشتر برای مشتریانشان و پاسخ به تقاضای بازار عنوان کردند.

ساتبیز نخستین بار در ماه آوریل (فروردین ۱۴۰۰) با به حراج گذاشتن یک مجموعه ان‌اف‌تی با عنوان The Fungible collection، هنر و رمزارزها را با هم پیوند داد. این حراجی آنلاین موفق بود و در مجموع ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروش کرد. 

ان‌اف‌تی‌ها یا توکن‌های‌ غیر قابل معاوضه، مثل امضاهای دیجیتالی عمل می‌کنند که مالکیت یک فرد بر تصاویر ویدئوها و دیگر رسانه های آنلاین را تایید می‌کنند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها