{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ایلان ماسک از هنرمندان گرافیتی دعوت کرد تا برای دیوار کارخانه جدید تسلا در برلین طرح ارسال کنند

ایلان ماسک از هنرمندان گرافیتی دعوت کرد تا برای دیوار کارخانه جدید تسلا در برلین طرح ارسال کنند
کدخبر : 4296
خبرنگار:

ایلان ماسک از بنیانگذاران شرکت تسلا موتورز از هنرمندان خیابانی دعوت کرد که برای تزئین نمای بیرونی کارخانه جدید این شرکت در حومه برلین، طرح‌های پیشنهادیشان را ارسال کنند.

هنرام‌روز: ساخت این کارخانه بزرگ در برلین رسما به پایان رسیده و حالا برای گام اخر ایلان ماسک تصمیم دارد این کارخانه با نقاشی‌های گرافیتی تزیین کند.

ماسک پیش از این و در ماه فوریه  با انتشار عکس‌هایی از فضای کارخانه در حال ساخت اعلام کرده‌بود که دیوارها با نقاشی‌های دیواری پوشانده خواهد شد. البته ان زمان برخی افراد این را یک شوخی تلقی کردند اما حالا به نظر می‌رسد این تصمیم جدی است.

9ccfd946-2623-49d7-bc3e-291e6e8d0916

ساخت کارخانه تولید ماشین برقی (تسلا) در المان چندان بی سر و صدا نبود. پیش از این اعلام شد تسلا برای احداث کارخانه خودروسازی و باتری‌سازی‌اش باید حدود ۹۱ هکتار جنگل را در حومه برلین صاف کند. این موضوع باعث اعتراض فعال محیط زیست شد، چرا که قطع درختان در این ابعاد موجب به خطر افتادن زندگی گونه‌های حیوانی و جانوری این منطقه می‌شد. از طرفی حزب دموکرات مسیحی و حزب دموکرات آزاد آلمان حامی احداث کارخانه‌های تسلا در المان بودند چرا که باعث جذب تولید کنندگان به المان و ایجاد اشتغال در این کشور خواهند شد.

منبع: آرت نت

344be02e-4ee9-41ba-96d6-5a6d3bbc5570

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها