{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

استایل متفاوت و شرقی پریانکا چوپرا

استایل متفاوت و شرقی پریانکا چوپرا
کدخبر : 10209

این مطلب سریالی، انعکاس گزیده‌ای از رفتار‌های خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی‌های خارجی‌ست.

به گزارش هنر ام‌روز، این مطلب سریالی، انعکاس گزیده‌ای از رفتار‌های خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی‌های خارجی‌ست.

شات جدید کارا دلوین، مدل و بازیگر مشهور و یکی از موفق‌ترین مدل‌های بریتانیا، برای لوازم آرایشی برند Dior.

چهره

بلا حدید، سوپر مدل معروف، به همراه تعدادی از دوستانش به مناسبت فرا رسیدن کریسمس به مناطق فقیرنشین رفتند و به کودکان اسباب بازی هدیه دادند.

چهره

فتوشوت جدید تیلور هیل، یکی از فرشتگان ویکتوریا سیکرت، برای شماره جدید مجله ووگ عربی.

 

چهره

دیوید بکهام این عکس را از روز عروسی پدر ۷۳ ساله‌اش در کنار پدر خوشتیپ و همسرش منتشر کرد! ماشالله پدر و پسر یکی از یکی خوشتیپ تر!

چهره

عکس جدید زمستانی که دوا لیپا از خودش به اشتراک گذاشت. به نظر می‌رسد که رابطه‌ی دوا و نامزدش انوار حدید بعد از دو سال با هم بودن، رو به اتمام است و چند وقتی است که با هم دیده نشدند و شایعاتی درباره جدایی این زوج شنیده می‌شود!

چهره

ایلان ماسک به عنوان شخصیت سال مجله تایم انتخاب شد و به ثروتمندترین انسان روی کره زمین هم تبدیل شد. سردبیر این مجله گفت: «شخصیت سال نشان دهنده تاثیر است و افراد کمی همچون ماسک روی زمین زندگی می‌کنند. او نه تنها ثروتمندترین فرد دنیاست بلکه با ماشین‌هایش که بدون بنزین و راننده حرکت می‌کنند از آلودگی هوا هم جلوگیری می‌کند!»
ایلان ماسک در کنفرانس خبری این مجله به همراه هفتمین و کوچکترین فرزندش حضور پیدا کرده بود!

چهره

شبکه HBO MAX پوستر رسمی ویژه برنامه گردهمایی هری پاتر به مناسبت بیستمین سالگرد این فیلم را منتشر کرد. این ویژه برنامه با نام «بازگشت به هاگوارتز» با حضور دنیل رادکلیف، اما واتسون و روپرت گرینت و تعدادی از دیگر بازیگران این فیلم در اولین روز از سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

چهره

راک، پدر نمونه، این عکس و یک ویدیو که در آن دخترش در حال رنگ کردن صورت پدرش بود را به مناسبت تولد ۶ سالگی او منتشر کرد و نوشت: «دختر عزیزم امروز ۶ ساله می‌شود. قوی، شیرین، مستقل، خلاق و مهم‌تر از همه مهربان و همچنین حس شوخ طبعی که نمی‌دانم از کی به ارث برده؟! دخترم بدان که من همیشه به عنوان یک پدر پشتت خواهم بود و تو را در زندگی با قلبم هدایت می‌کنم. همچنین به یاد داشته باش که مادرت فوق‌العاده است و هیچ کس بهتر ازاو نمی‌تواند برایت الگو باشد!»
واقعا راک بهترین پدر دنیا است! بی‌خود نبود که ادل گفته بود دلش می‌خواسته که دختر راک باشد!

چهره

جورجینا رودریگز با انتشار این فیلم از مشخص شدن جنسیت دوقلوهایش رونمایی کرد. باز هم یک دختر و یک پسر! جورجینا در آخرین مصاحبه‌اش با مجله کاسموپولیتن درباره نحوه آشنایی‌اش با کریس رونالدو گفت: «در فروشگاه برند گوچی کار می‌کردم که ناگهان کریس رونالدو وارد آن فروشگاه شد، ارتباطی بسیار خوب با هم برقرار کردیم. بعد‌ها هم در یکی دو میهمانی دوستانه همدیگر را دیدیم و هر دو احساس جادویی داشتیم! من کاملا به سرنوشت باور دارم و حتی بیشتر از آن به کارما! از هر دست بدهید از همان دست می‌گیرید!»
البته واکنش‌های زیادی به این مصاحبه جورجینا نشان داده شد و همه اعتقاد داشتند که او تنها یک آدم خوش‌شانس بوده که کریس رونالدو سر راهش قرار گرفته و زندگی‌اش را تغییر داده است و هیچ ربطی به کارما ندارد!

چهره

آنا کورنیکوا، تنیسور روس و همسر انریکه ایگلسیاس این دو عکس را از دوقلوهایش منتشر کرد و تولد ۴ سالگیشان را تبریک گفت. این زوج تقریبا ۲۰ سال پیش رابطه‌شان را با هم آغاز کردند و در حال حاضر یکی از پایدارترین روابط را بین زوج‌های سلبریتی دارند!

چهره

چهره

بیلی آیلیش، خواننده مشهور و موفق این روزها، این عکس را از جشن تولدش به اشتراک گذاشت. شاید باورتان نشود، ولی او تازه ۲۰ ساله شده است! بیلی فعالیتش را از سال ۲۰۱۵ و زمانی که فقط ۱۴ سال داشت شروع کرد و تا به حال برنده ۷ جایزه گرمی شده و همچنین چندین رکورد گینس را هم شکسته است!

چهره

بروکلین بکهام ویدیویی از برنامه آشپزی جدیدش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. پس از سلنا گومز و کریستی تیگن و پاریس هیلتون، این بار بروکلین بکهام پسر یزرگ دیوید بکهام به ساخت برنامه آشپزی روی آورده و در آن همراه آشپز‌های معروف غذا درست می‌کند. او در این باره گفت: «در روز‌های قرنطینه من هر روز آشپزی می‌کردم، ولی وقتی نامزدم نیکولا از آشپزی من فیلم گرفت و مردم آن فیلم‌ها را دوست داشتند، موضوع برایم جدی‌تر شد به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا این برنامه را بسازیم.»

چهره

پایگاه معتبر بیلبورد، یکی از معتبرترین سایت‌ها و مجلات، تیلور سوییفت را برترین آرتیست سال ۲۰۲۱ اعلام کرد و دلیل این انتخاب را موارد زیر دانست.
کسب رتبه اول بین ۲۰۰ هنرمند برتر
کسب رتبه اول بین ۲۰۰ هنرمند برتر زن
کسب رتبه اول پرفروش‌ترین آلبوم
کسب رتبه اول خواننده آلترناتیو

چهره

آرتم و والریا چکالین، از بلاگر‌های معروف روسیه، جشن تعیین جنسیت متفاوتی برگزار کردند و حسابی جنجالی شدند. ویدیوی جشن تعیین جنسیت آن‌ها حسابی مورد توجه قرار گرفته و بیش از ۶۰ میلیون بازدید داشته است! در این ویدیو هلیکوپتری از روی سر مادر و پدر عبور کرده و دود آبی را روی سرشان می‌ریزد! این زوج یک دختر و یک پسر دارند و فرزند سومشان هم قرار است پسر باشد.

چهره

شکیرا این عکس را از پسر بزرگش میلان به اشتراک گذاشت و نوشت: «من یک تهیه‌کننده جدید پیدا کردم که خیلی هم سخت‌گیر و جدی است!»

چهره

تصویر لو رفته از جنیفر لوپز در حال خرید. جنیفر به همراه بن و دخترانش ویولت و سرافینا و همچنین مادرش برای خرید کریسمس رفته بودند. در تعدادی از عکس‌ها هم بن در حال نظر دادن رای خرید لباس دختران جنیفر بود!

چهره

تصویری از بی‌تی‌اسی‌ها روی شماره جدید مجله بیلبورد.

چهره

خیلی تابلو است که جوی قصد دارد هر طور شده دستبند جدیدش در عکس‌ها مشخص باشد!

چهره

سول‌گی در حالت «کدام کیف را برای میهمانی بردارم»!

چهره

فتوشوت جدید لی‌دونگ ووک برای مجله GQ چین. دستکش‌های بوکس زیر پای او کمی نگران‌کننده به نظر می‌رسد!

چهره

رزی با این رنگ مو و از آن بدتر رنگ بسیار روشن ابرو شما را یاد کدام قشر ایرانی می‌اندازد؟!

 

چهره
به نظرتان کیم جور یانگ چرا باید گل‌سرش را در آن ناحیه از سرش بزند و با اعتماد به نفس کامل از خودش سلفی گرفته و به اشتراک بگذارد؟!

چهره

سلفی لیزا با کلاه پشم گوسفندی!

چهره

بوراک اوزدمیر، آشپز معروف ترکیه‌ای، این عکس را در کنار لیونل مسی در دبی به اشتراک گذاشت. گویا مسی برای گذراندن تعطیلات کریسمس به امارات رفته و این عکس را با بوراک در رستوران معروف او گرفته است. فقط معلوم نیست در پشت صحنه چه چیزی دیده که قیافه‌اش به این حالت متعجب درآمده!

چهره

عایشه گل جوشکن این عکس خانوادگی با تم یلدا را به اشتراک گذاشت و شب چله را به همه تبریک گفت.

چهره

مورات ییلدیریم، بازیگر محبوب ترکیه، عکسی از همسرش ایمان البانی در فیلم جدیدشان که در آن با هم همبازی هستند به اشتراک گذاشت و گفت که همسرش قرار است دستمزدش را به کودکان بی‌سرپرست ببخشد و همچنین گفت: «او مثل فرشته‌ها است و خودش ترجیح داد که این کار را بکند»

چهره

پدر که باشی مجبوری در بازی‌های دخترانه‌ی دختر کوچولویت شرکت کنی حتی اگر تارکان باشی! تارکان قرار است در شب سال نوی میلادی در مصر روی صحنه برود؛ و برای این اجرا ۱ میلیون یورو دریافت خواهد کرد!

چهره

پریانکا چوپرا با استایلی متفاوت و تقریبا شرقی برای تبلیغ فیلم جدیدش که قسمت جدیدی از فیلم ماتریکس است.

چهره

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها