{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سحر زکریا؛ بازیگر دیروز و منتقد امروز

سحر زکریا؛ بازیگر دیروز و منتقد امروز
کدخبر : 10551

این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

به گزارش هنر ام‌روز، باز هم درد دل‌های بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون و گلایه از وضعیت سخت روز‌های زندگیشان! این بار هم جعفر دهقان بازیگر قدیمی که در سریال‌هایی مثل «یوسف پیامبر» و «مردان آنجلس» ایفای نقش کرده بود، از شرایط دشوار وضعیت زندگی‌اش گفت. این بازیگر اخیرا در یکی از مصاحبه‌هایش گفت: «این روز‌ها به دلیل کرونا خیلی از بازیگران و حتی عوامل پشت صحنه بی‌کار شده‌اند، اما عده‌ای حتی قبل از کرونا هم وضعیت خوبی نداشتند! وقتی کسی مارا حمایت نکند، باید از کجا درآمد داشته باشیم؟! متاسفانه این روز‌ها وضعیت ما بازیگران بد نیست بلکه فاجعه است! در حال حاضر من یک بازنشسته هستم، اما باور کنید، حقوقم پول بنزین ماشینم را هم تامین نمی‌کند و نمی‌دانم تا چه زمانی ما باید از وضعیت موجود گلایه کنیم و هیچکس به حرفمان گوش ندهد!»

چهرهدوست عزیزمان، خانم سحر زکریا، بازیگر دیروز و منتقد امروز، این هفته هم سرو صدایی به پا کرد. مصاحبه‌ی جدید این بازیگر که به تازگی در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است، طبق معمول پر از گلایه و افشاگری است. سحر زکریا این بار صحبت‌هایی منتقدانه از شخصیت خانم هدیه تهرانی کرد که به تازگی عکس و خبر خرید بلیت سینما برای فیلم خودش در فضای مجازی وایرال شده بود!
همچنین در آخر گلایه‌هایش بیان کرد که، چون درباره‌ی هرکسی بی‌پرده حرف می‌زند و همه چیز را افشا می‌کند، همه با او دشمن شده و چشم دیدنش را ندارند!
خلاصه که ما باز هم برای این بازیگر عزیز کشورمان آرزوی صبر می‌کنیم و تقاضامندیم خودشان را اینقدر بابت هر چیزی اذیت نکنند!

چهره
امیر مقاره، خواننده گروه ماکان بند و بازیگر جدید سریال «جزیره» به همراه گروهش چند روزی است که در تهران کنسرت برگزار می‌کنند. گویا در کنسرت تاریخ ۶ دی این خواننده، یکی از بازیگران هم حضور داشتند و طبق گفته‌ها حرکت ناشایستی از ایشان در این کنسرت سر زده است! امیر مقاره و گروهش هم در کنسرت‌های بعدی متن آماده‌شده‌ای را با عنوان عذرخواهی از این جنجال برای هوادارانشان خواندند!
خلاصه‌ی این متن به این شرح است:
«حضور خانواده‌های عزیز در کنسرت‌های ماکان باعث افتخار ما است و ما حاضر نیستیم زیبایی حضور شما عزیزان به هیچ وجه و به دست هیچ شخصی خدشه‌دار شود. برای این که کنسرت به خوبی و بی‌نقص اجرا شود، افراد زیادی در پشت صحنه زحمت می‌کشند!»

چهره
حالا جالب اینجا است که بازیگر نام‌برده که طبق اخبار خانم مینا وحید است، با انتشار این پست که عکسی مربوط به بازی این دو هنرمند در سریال «جزیره» می‌باشد، از مردم خواسته تا به شایعات توجه نکنند! ولی ویدیوی صحبت‌های امیر مقاره و گروهش و عذرخواهی از مردم بابت این قضیه در کنسرتش چطور ممکن است شایعه باشد؟!

چهره


تولدت مبارک هفته...

تبریک تولد‌های این هفته را با تولد یک بی‌پدرومادر شروع می‌کنیم! که دشمن سرسخت مریم امیرجلالی و همه‌ی ما در این دو سال بوده و متاسفانه هنوز هم هست!

چهرهبهنوش بختیاری با انتشار این استوری، تولد سارا جونی‌اش، خانم سارا منجزی‌پور را تبریک گفت.

چهره

این هم از پست تبریک تولدی که مژده لواسانی به مناسبت تولد تهیه‌کننده و رفیق ده ساله‌اش به اشتراک گذاشت. تولدتان مبارک باشد خانم بهبودی عزیز فقط سوالی که اینجا برایمان پیش آمده این است که این کیک خرگوش دقیقا مناسب تولد چند سالگی است؟!

چهره
عکسی زیبا و خوش حس و حال از روز تولد یوسف تیموری در کنار پدر و مادر عزیزش. خدا برای هم حفظشان کند!

چهره


من چقدر جذابم هفته...

علی ضیا این عکس غمگین را با یک کپشن معنادار منتشر کرد که کمی مشکوکمان می‌کند! او زیر این پست نوشت: «زمستان برای من عجیب است، سرد، غمگین و پر از خالی بودن دست‌های گرمت. این زمستونم به یاد تو میمونم»
انشالله که خیر است آقای ضیا نا امید نباشید زمستان هنوز ادامه دارد!

چهره
این عکس سید جواد رضویان از پیر شدن خاطراتمان می‌گوید... خودش هم نوشته: «گفتم پیر نشو لعنتی، ولی دیر شده بود، لعنتی پیر شد و رفت... لعنتی.»

چهره
این الان لبخند طبیعیتان است ویشکا جان؟ مصنوعیش چگونه است؟!

چهره
واقعا چرا بعضی از چهره‌ها طوری است که وقتی جدی هم هستند، انگار می‌خندند؟ مثلا ایمان صفا یکی از آن چهره‌ها است که به نظرم بهترین انتخاب برای برنامه‌ی جوکر بود.

چهره
این شما و این هم تصویر یک‌سومی از چهره‌ی آناهیتا درگاهی!

چهره
این چهره‌ی خندان بهرام رادان نشان می‌دهد از جایی که هست بسیار راضی و خوشحال است!

چهره


ما چقدر خوشبختیم هفته...

واقعا درست است که می‌گویند «خدا در و تخته را خوب با هم جور می‌کند» واقعا خوشحالیم که نوید محمدزاده و فرشته حسینی همدیگر را پیدا کردند! زوجی که همه جوره پای خل‌بازی‌های همدیگر هستند! خوشبخت باشند و شاد!

چهره


سخن حکیمانه هفته...

ما که چیز زیادی از این جمله‌ی آرمان درویش و همچنین ربطش به بچه گربه‌ی در آغوشش، دستگیرمان نشد! شما اگر متوجه شدید لطفا ما را هم در جریان بگذارید.

چهره
لیلا بلوکات کلی زحمت کشیده و هزینه کرده تا بگوید اسرارش را در دلش نهان کرده تا به آرزویش برسد، چون می‌داند که اگر راز دلش را بگوید ممکن است چیزی خلاف میلش جواب بشنود!

چهره
درست است الهام جان البته اگر عشق وافعی وجود داشته باشد که ارزش یادداشت برداشتن را داشته باشد! در این روز‌ها «عشق یه چیزی مثل کشک و دوغه...» راستی می‌بخشید میان کلامتان؛ مگر شما تازه بینی‌تان را عمل کردید که اینقدر ورم دارد؟! بد نیست سری به پزشک جراحتان بزنید.
چهره


یادش بخیر هفته...

ابتدا جواب سوال هفته پیش را بگوییم که اکثرا درست حدس زده بوید:
عکس پسر کوچولوی خسته‌ی تاب‌سوار مربوط به کودکی‌های سیاوش خیرابی بود.

ارژنگ امیرفضلی این عکس قدیمی را سوار بر دوچرخه‌ی موردعلاقه‌اش منتشر کرد. دوچرخه‌ای که به گفته‌ی خودش گران‌ترین و بهترین دوچرخه‌ی آن دوران بود که از پدرش هدیه گرفته بود، اما متاسفانه یک هقته پس از خرید دزدیده شد!

چهره
عکسی از دوران طفولیت سحر دولتشاهی با حجم زیادی از لپ در حال تفکر به وعده‌ی غذایی بعدی!

چهره

آن روز‌ها اگر کسی این مدل نشستن با قوز فراوان صمد نیکخواه بهرامی را می‌دیدید، هرگز باور نمی‌کرد که روزی قرار است کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورش شود!

چهره


رفیقانه‌طوری هفته...

عکس جدیدی که بهاره رهنما در کنار شهاب حسینی منتشر کرد و از او تعریف و تمجید کرد. تغییرات چهره‌ی بهاره خانم پس از عمل بلفاروپلاستی هم قابل توجه است.

چهره
عکسی از برادران خسروی در اولین سکانسی که روبه‌روی هم در سریال «حرفه‌ای» بازی کردند. سیروان زیر این پست نوشت: «هیچ‌وقت فکر نمی‌کردیم یه روز روبه‌روی هم بازی کنیم»
سیروان جان یعنی به این فکر می‌کردید که روزی هر دوی شما بازیگر شوید؟

چهره


کوچولو‌های هفته...

گروه سرود خانواده سلیمانی به رهبری پدر خانواده برگزار می‌نماید...

چهره
زینال بانمک سریال نیسان آبی در کنار سوفیا خانم، دختر کارگردان این فیلم.
 

چهره

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها