{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فهرست سلبریتی‌هایی که دیگر از چشم مردم افتادند

فهرست سلبریتی‌هایی که دیگر از چشم مردم افتادند
کدخبر : 10552

حتما قبول دارید که در زمان عجیبی زندگی می‌کنیم و بسیاری از مفاهیم و ارزش‌ها به سبب پیشرفت‌های تکنولوژی نسبت به گذشته دچار تغییر شده‌اند.

به گزارش هنر ام‌روز، حتما قبول دارید که در زمان عجیبی زندگی می‌کنیم و بسیاری از مفاهیم و ارزش‌ها به سبب پیشرفت‌های تکنولوژی نسبت به گذشته دچار تغییر شده‌اند. نمونه این تغییر‌ها در فضای رسانه‌ای کشور خودمان و به ویژه رفتار و گفتار سلبریتی‌ها حتما توجهتان را جلب کرده است. ماجرایی که تا همین ۲۰، ۳۰ سال پیش می‌توانست حیات حرفه‌ایِ یک بازیگر یا خواننده را به پایان برساند امروز شاید حتی محبوب‌ترش کند.

فهرست سلبریتی‌هایی که دیگر از چشم مردم افتادند

با این وجود هنوز هم در کشور ما و هم در دیگر نقاط دنیا سر زدن رفتار‌هایی خاص از طرف سلبریتی‌ها توسط مردم بخشیده نمی‌شود و تجربه ثابت کرده در این دست موضوعات مخاطبان حافظه طولانی مدت بی‌نقصی دارند. به همین بهانه در این مقاله سراغ بحث پر طرفداری در ردیت رفتیم.

همان‌طور که شاید انتظارش را داشته باشید این بحث هم با یک پرسش آغاز شد. کاربری با نام کاربری u/Animeking۱۱۰۸ از دیگر کاربران ردیت پرسید:"کدام فرد معروف برای شما به یکباره از محبوب‌ترین به منفورترین تبدیل شد و با یک اتفاق تمام احترامش را پیش شما از دست داد و اصطلاحا از عرش به فرش رسید؟ " همراه هم محبوب‌ترین پاسخ‌های این پرسش را همراه توضیحی کوتاه مرور می‌کنیم.

"تا این پرسش را خواندم به یاد آرمی همر افتادم. نوه یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاران حوزه نفت در دنیا و شخصی که به عنوان بازیگر همه انتظار درخشش بیشترش را می‌کشیدند و حالا کمتر کسی احتمال می‌دهد دوباره به سینما بازگردد. واقعا به یاد ندارم سلبریتی دیگری با اتهام آدم‌خواری مواجه شده باشد. "از طرف u/Needleworkercalm۸۴۶۶

فهرست سلبریتی‌هایی که دیگر از چشم مردم افتادند

توضیح: این بازیگر چندی پیش به تجاوز و آزار جنسی متهم شد و این حتی بخش عجیب ماجرا نبود. آرمی همر در بخشی از این اتهاماتِ گسترده به مجبور کردن شریک جنسی‌اش به خوردن گوشت انسان متهم شده است.


"پاسخ این پرسش برای من بدون شک بیل کازبی بود. او جایگاهی ویژه در بین همه نژاد‌ها در آمریکا داشت و همه از جمله من او را مانند یک پدربزرگ دوست داشتیم و حالا حتی شنیدن نامش مرا یاد تجاوز می‌اندازد. من تا مدت‌ها پس از اثبات اتهام‌ها دوست نداشتم باورشان کنم و می‌دانم بسیاری حالی شبیه به من داشتند. "از طرف u/VictorBarst

فهرست سلبریتی‌هایی که دیگر از چشم مردم افتادند

توضیح: نزدیک به ۶۰ زنِ متفاوت بیل کازبی ۸۳ ساله را به جرایم جنسی گسترده‌ای شامل تجاوز و آزار جنسی متهم کردند. برخی از این اتهامات از نظر سابقه به دهه ۷۰ میلادی باز می‌گردد و بنابر شواهد ارائه شده در دادگاه در تمام این سال‌ها بیل کازبی در کنار فعالیت حرفه‌ایش مشغول آزار افراد زیادی از جمله برخی از همکارانش بوده است.


"هرچند که حالا شاید کمی قدیمی به نظر برسد، اما این سلبریتی برای من لنس آرمسترانگ است. او زمانی همه چیز داشت، از مدال‌های طلا در دوچرخه‌سواری گرفته تا قرارداد‌های میلیون دلاری با اسپانسرها.

فهرست سلبریتی‌هایی که دیگر از چشم مردم افتادند

بسیاری از افراد در سراسر دنیا او را می‌پرستیدند و بسیاری از مبتلایان به سرطان با الگو گرفتن از او سرطان را شکست دادند. پس از آشکار شدن دوپینگش با استروید، اما سقوطی را تجربه کرد که کمتر کسی می‌توانست حتی تصورش کند. "از طرف u/guysnkgrls


"بیشترین کسی که به تازگی حسابی از چشم من افتاد، هیلاریا بالدوین همسر الک بالدوین است. او برای سال‌ها در تمام رسانه‌ها و مجامع عمومی به دروغ تظاهر کرد که رگی لاتین دارد. او در تمام این سال‌ها با لهجه ساختگی اسپانیش مصاحبه می‌کرد و عکسش بار‌ها روی جلد مجله هولا (مجله‌ای مخصوص آمریکایی‌های لاتین تبار که به سلبریتی‌های لاتین می‌پردازد) رفته بود.

فهرست سلبریتی‌هایی که دیگر از چشم مردم افتادند

بعد از همه این سال‌ها ناگهان مشخص شد که او اصلا اصالت لاتین ندارد و در حقیقت به همه دروغ می‌گفته است. تمام اسپانسر‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی قرارداد هیلاریا را به صورت یک‌طرفه فسخ کردند و حالا کمتر کسی می‌داند او دقیقا چه می‌کند. "از طرف u/CircusSeal


"بدون هیچ تفکری پاسخ من آر. کلی است. در عرض مدت کوتاهی از بهترین در دنیا و موزیسینی الهام‌بخش به یک سلول ۸ در ۸ رسید و با توجه به جرایمش هیچ کس حتی برایش دلسوزی هم نکرد. "از طرف u/Thencewasit

فهرست سلبریتی‌هایی که دیگر از چشم مردم افتادند

توضیح: آر. کلی یا رابرت سیلوستر کلی خواننده، ترانه سرا و تهیه کننده آمریکایی که در زمینه موسیقی بسیار موفق بود و کارنامه‌ای پر از جوایز مختلف از جمله سه جایزه گرمی دارد. دادگاه این موزیسین آمریکایی چندی پیش با ۹ اتهام جدی و سنگین وارده به او برگزار شد و آر. کلی در جرایمی، چون قاچاق جنسی، سوءاستفاده از کودکان، آدم ربایی و رشوه و ... محکوم شد.


"داستان اوجی سیمپسون شاید قدیمی باشد، اما هنوز برای من تکان دهنده است. از نظر بسیاری بهترین بازیکن فوتبال (آمریکایی) تاریخ و چهره و شخصیتی دوست داشتنی که تقریبا همه از تماشا کردنش در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی لذت می‌بردند؛ و ناگهان همه آمریکا چهره واقعی اوجی سیمپسون را دیدند و بسیاری مانند من به شدت از آن اتفاق وحشتناک یکه خوردند. "از طرف u/DrcckandBllsMD

فهرست سلبریتی‌هایی که دیگر از چشم مردم افتادند

توضیح: اورنتال جیمز سیمپسون بازیکن سابق فوتبال آمریکایی بود و پس از بازنشستگی به سبب محبوبیت زیادش به هنرپیشگی در سینما و تلویزیون روی آورد. در سال ۱۹۹۴ اوجِی پس از تلاش نافرجامش برای فرار از کشور و طی یک تعقیب و گریز طولانی در نهایت به اتهام قتل همسرش نیکول سیمپسون و یک مردِ دیگر دستگیر شد. دادگاه اوجِی در آن زمان به شدت مورد توجه رسانه‌ها و مردم قرار داشت و با لقب دادگاه قرن توصیفش می‌کردند. در نهایت این بازیکن بازنشسته در حکمی که حرف و حدیث زیادی داشت، از اتهامات وارده تبرئه شد. از نظر بسیاری از مردم این پرونده نقاط تاریک بسیاری داشت.


"من وقتی به سقوط آزاد فکر می‌کنم به صورت ناخودآگاه به یاد هاروی واینستین می‌افتم. او چنان از عرش به فرش رسید که شاید شبیهش را فقط در نمایشنامه‌های شکسپیر دیده بودیم.

فهرست سلبریتی‌هایی که دیگر از چشم مردم افتادند

هاروی واینستین دقیقا ۴ سال قبل بدون هیچ رقیبی قدرتمندترین و بزرگ‌ترین تهیه کننده سینما در سراسر کره زمین بود و حالا چگونه می‌شود توصیفش کرد؟ یک متجاوز؟ یک زندانی؟ یک کارتن خواب؟ از طرف u/Aliochak۱۱۰۹


"پاسخ من الیزابت هولمز است. شاید او از دید برخی از شما سلبریتی محسوب نمی‌شد، اما بسیاری او را چهره برجسته آینده در دنیای تکنولوژی می‌دانستند و همه منتظر موفقیت‌های پی در پی او بودند.

فهرست سلبریتی‌هایی که دیگر از چشم مردم افتادند

الیزابت هولمز ادعا کرد که متد جدیدی برای آزمایش خون در دست توسعه دارد و پس از دریافت میلیارد‌ها دلار بودجه مشخص شد که تمام داستان یک کلاه‌برداری بوده است. حالا الیزابت هولمز به جای اینکه استیو جابز یا بیل گیتسِ آینده باشد تنها یک مجرم است که باید با اتهامات سنگین فدرال روبرو شود. "از طرف u/Nate۹۵۹

نظر شما چیست؟

با هم مواردی از سیر برخی از سلبریتی‌های سابق از اوج محبوبیت به قعر چاهِ نفرتِ عمومی را خواندیم. از جدی بودن اتهامات و جرایم بسیاری از این مورد‌ها که بگذریم برای ما بنویسید در فضای رسانه‌ای کشور خودمان کدام فرد معروف و به چه دلیلی حسابی از چشم شما افتاد؟ من و بقیه مخاطبان برترین‌ها منتظر خواندن نظرات شما هستیم.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها