{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پست تامل برانگیز سروش صحت درباره‌ی زندگی

پست تامل برانگیز سروش صحت درباره‌ی زندگی
کدخبر : 10770

این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

به گزارش هنر ام‌روز، این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

جنجالی هفته...

اگر به یاد داشته باشید؛ قبلا گفته بودیم که مریم امیرجلالی، بازیگر هنرمند و پیشکسوتمان، چند وقتی است که یک پیج آموزش آشپزی در اینستاگرام راه انداخته که اتفاقا خیلی هم خوب از آن استقبال شده و تعداد نفرات زیادی هم این صفحه و آموزش‌های استاد را دنبال می‌کنند! همانطور که در جریانید؛ خانم امیرجلالی اخلاقی کاملا جدی و رک دارند و شاید بتوان گفت این اخلاق از تاثیرات نقش‌هایی است که در سریال‌های ایرانی بازی کرده‌اند!

در آخرین پست آموزشی این بازیگر عزیز و زحمتکش، که مربوط به طرز تهیه‌ی تاس کباب بود، اتفاق جالبی افتاد. مثل اینکه خانم امیرجلالی اعتقادی به اندازه‌گیری مواد به کار رفته در دستور آشپزی ندارند و در آخرین ویدیو هم گفتند: «چرا انقدر از من می‌پرسید فلان چیز را چقدر بریزیم؟! این چیزی است که خودتان باید تشخیص بدید نسبت به نفرات منزلتان! مثلا ادویه‌ای که من می‌ریزم کاملا چشمی است و این که چند قاشق مرباخوری و یا چایخوری‌اش را نمی‌دانم!»

طرفداران مریم خانم هم در کامنت‌ها برایش نوشتند که «چرا انقدر بی‌اعصاب هستید؟ آرامش خودتان را در آموزش‌هایتان حفظ کنید!»

چهره
چند روز پس از این ماجرا هم خانم امیرجلالی این پست را منتشر کردند که در آن از قضاوت‌ها و صحبت‌های مردم در فضای مجازی نوشته است که احتمالا مربوط به انتقاد‌هایی بود که از اخلاق تند و تیزش شده بود!

چهره
سو استفاده‌ی مراکز مختلف لاغری از همت و اراده‌ی مهران غفوریان که به خوبی توانسته در مدت کم، حجم زیادی از وزن خود را کاهش دهد، صدای این بازیگر محبوب را درآورد. مهران با انتشار این استوری به این کلاهبرداری‌ها واکنش نشان داد و تاکید کرد که زیر نظر هیچ پزشکی لاغر نشده است!

چهره
البته ماجرای کلاهبرداری از لاغری غفوریان به همینجا ختم نشد و دامن‌گیر المیرا شریفی مقدم، گوینده خبر، هم شد! در استوری زیر می‌بینید که کلاهبرداران با انتشار یک خبر مضحک صدای خانم شریفی مقدم را هم درآوردند! واقعا چقدر برای سناریو چیدن این اخبار دروغ و مسخره فکر می‌کنند؟!

چهره

به تازگی ویدیویی از مصاحبه‌ی آرمان درویش، بازیگر تازه محبوب شده‌ی سینما و تلویزیون، در فضای مجازی منتشر شده که در آن از زندگی سخت و فقیرانه‌ی خود در کودکی می‌گفت. از این که در ۱۴ سالگی در یک مرغداری مشغول به کار شده بود و شب‌ها هم همانجا می‌خوابید تا درآمدی داشته باشد و بتواند کمک‌خرج خانواده باشد و یا به قول خودش رفع مایحتاج خانواده بکند!
او در این ویدیو از روز‌هایی گفت که حتی چیزی برای خوردن در خانه نداشتند و مادرشان برای تامین هزینه‌ی خوراک او و دو برادر دیگرش مجبور به فروش جاروبرقی خانه شد!
این بازیگر مثل خیلی از بازیگران سختی کشیده‌ی دیگر از شرایط سختش گفت تا رسید به این روز‌ها که لطف خدا شامل حالش شده و توانسته با درآمد بازیگری برای خود و خانواده‌اش زندگی معقولی بسازد!

چهره

جنجالی بعدی استوری عجیب بهنوش بختیاری است! که در آن اتفاق بدی که برایش افتاده را به ادا نکردن نذورات خود ربط داده است! کلا مطرح کردن چنین موضوعاتی در فضای مجازی فقط از بهنوش بختیاری برمی‌آید!

چهره
ساترا یا همان سازمانی که بر آثار شبکه نمایش خانگی نظارت می‌کند، هر روز از مرز‌های جدیدی از سانسور یا توهین به نگاه مخاطب رونمایی می‌کند. آرش ظلی‌پور بازیگر و برادر تهیه‌کننده سریال نیسان آبی دراستوری خود به آخرین شاهکار این سازمان در این سریال اشاره کرد و اعتراض خود را با اندکی طنز اعلام کرد.

چهره


تولدت مبارک هفته...

هوتن شکیبا، بازیگر کاربلد و دوست‌داشتنی تئاتر و سینما و تلویزیون با انتشار این پست، تولد مادر عزیز و محترمش را تبریک گفت. ما نیز تولدشان را تبریک گفته و برای مادر این بازیگر خوب آرزوی سلامتی داریم.

چهره

این خاله‌ریزه‌ی بانمکی که ملاحظه می‌کنید، آزاده صمدی، بازیگر کم‌حاشیه‌ی سینما است که به مناسبت تولد ۴۳ سالگی‌اش به اشتراک گذاشته است.

چهره

سلطان آواز و خالق چهچهه‌های آواز فارسی، استاد ایرج خواجه‌امیری در روز‌های گذشته وارد دهمین دهه‌ی زندگی‌اش شد. سایه‌شان مستدام.
چهره


من چقدر جذابم هفته...

گویا علیرضا نیکبخت این ست جلیقه و شلوار جدیدش را خیلی دوست دارد که دو پست پیاپی با تغییری جزئی از آن به اشتراک گذاشته است! از حق نگذریم نیکبخت یکی از خوشتیپ‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ فوتبال ایران است و از معدود پیسکسوتانی است که توانسته هیکلش را روی فرم نگه دارد!

چهرهچهره

یوسف تیموریان با این کاپشن لواشکی حسابی احساس جذاب بودن کرده و این عکس را در صفحه‌اش منتشر کرده است!

چهره
کلا بین ایرانی‌ها یک قانون نانوشته وجود دارد که اگر چشم رنگی باشی و یک عکس زوم‌شده از چشمت به اشتراک نگذاری، امتیاز آن مرحله را از دست خواهی داد! همانطور که ملاحظه می‌فرمایید؛ دارا حیایی هم به این قانون پایبند بوده است.

چهره

تیپ علی زندوکیلی در این عکس دقیقا مثل موسیقی‌اش، تلفیقی از مدرن و سنتی است.

چهره

گویا فیزیک بهاره رهنما به مرحله‌ای رسیده که قرار است از این به بعد تصاویر تمام قد بیشتری از ایشان شاهد باشیم.

چهره

از وقتی خانم بیات با آقای شاعر ازدواج کرده، ژست‌هایش در عکس‌ها هم طبعی شاعرانه به خود گرفته است! مثل همین سلفی که می‌بینید.

چهره

 


ما چقدر خوشبختیم هفته...

سلفی مبینا نصیری و آقای توتونچی، سلطان ممنوع‌الخروج کردن همسر! به نظر می‌رسد خانم نصیری به جمله معروف «اول ایران‌گردی سپس جهانگردی» بسیار اعتقاد دارد البته فقط به سیلاب اولش!

چهره

عکس زیبای آرش نوذری، بازیگر کهنه‌کار طنز در کنار همسر محترمش. آرش این روز‌ها با برنامه‌ی جوکر احسان علیخانی در شبکه نمایش خانگی در حال دیده شدن است.

چهره


یادش بخیر هفته...

سوال این هفته کمی سخت‌تر از سوالات قبل است. پسر بچه‌ی خوش خنره‌ای که در تصویر می‌بینید کودکی کدام سلبریتی است؟

چهرهپست تامل برانگیز سروش صحت درباره‌ی حقیقت زندگی همه‌ی ما!

چهره

 


سخن حکیمانه هفته...

احتمالا سجاد بابایی در افسرده‌ترین حالت ممکن بوده که همچین جمله‌ی پر از یاسی را نوشته! سجاد از بازیگران تازه‌کاری است که با بازی در سریال خسوف در شبکه نمایش خانگی شناخته‌شده است.

چهره

 


رفیقانه‌طوری هفته...

پست تحسین کننده‌ی گلاب آدینه برای مونا فرجاد که گویا در شرایط دشوار به دادش رسیده است.

چهره


عکس رفیقانه‌ی سپهر حیدری و سردار آزمون در دبی.

 

چهره


کوچولو‌های هفته...

با این عکس خاله و خواهزاده‌طوری از مریلا زارعی و دختر ملیکا زارعی، مطلب امروزمان را به پایان می‌رسانیم.

چهره

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها