{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رونمایی از فرزند ساعد سهیلی و گلوریا هاردی برای اولین بار!

رونمایی از فرزند ساعد سهیلی و گلوریا هاردی برای اولین بار!
کدخبر : 10875

اولین عکس از فرزند ساعد سهیلی و گلوریا هاردی منتشر شد.

به گزارش هنر ام‌روز، ساعد سهیلی، بازیگر مشهور و همسر فرانسوی اش، گلوریا هاردی، برای اولین بار از فرزند خود رونمایی کردند.

این زوج مشهور دیروز با انتشار ناگهانی تصویری از خود در کنار فرزندشان در اینستاگرام کاربران را حیرت زده کردند. فرزند آن ها پسری به نام هامون سهیلی است و در حدود ۴ یا ۵ ساله به نظر می رسد. سهیلی و هاردی که چند سالی از ازدواج شان می گذرد، پیش از این هرگز از بچه داشتن خود چیزی بروز نداده بودند.

73411680

هامون سهیلی صفحه ای هم در اینستاگرام دارد که تعداد دنبال کنندگان آن به همین زودی به بیش از ۷ هزار نفر رسیده است.

مدتی قبل شهرداری تهران اقدام به نصب بنرهایی در سطح شهر برای تبلیغ فرزندآوری کرده بود که در آن ها از تصویر ساعد سهیلی و همسرش، گلوریا هاردی استفاده شده بود و روی آن ها جمله ی «من یک پدر/ مادر هستم» به چشم می خورد. انتشار تصویر این بنرها در شبکه های اجتماعی، واکنش مختلف کاربران را در پی داشت. برخی از این اقدام شهرداری اظهار تعجب کردند چرا که معتقد بودند استفاده از تصاویر زوج مشهوری که همه از بچه نداشتن آن ها باخبر هستند کار بی معنی است. برخی هم منتقد این کار بودند و این دست تبلیغات را با وجود مشکلاتی که مانع اصلی فرزندآوری در کشور هستند، بیهوده دانستند.

حالا اما معلوم شده استفاده از تصویر ساعد سهیلی و گلوریا هاردی در بنرهای شهرداری بی دلیل نبوده است.

ساعد سهیلی متولد سال ۶۶ در مشهد است. او فرزند سعید سهیلی، کارگردان سینما است و برادرش سینا سهیلی نیز به کار بازیگری مشغول است.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها