{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نعیمه نظام‌دوست برای حدیث فولادوند چه نوشت؟

نعیمه نظام‌دوست برای حدیث فولادوند چه نوشت؟
کدخبر : 10889

نعیمه نظام‌دوست، در نوشتاری اینستاگرامی، برای حدیث فولادوند نوشت: «هیچ‌چیز به اندازه‌ اندوه، آدم‌ها را به‌هم نزدیک نمی‌کند و هیچ چیز به اندازه‌ گذر از بحران‌های دشوار، آدمی را قدرت نمی‌بخشد.»

به گزارش هنر ام‌روز، نعیمه نظام دوست، با یک دل نوشته اینستاگرامی، روز تولد حدیث فولادوند (۲۰ دی) را تبریک گفت.

او با اشاره تلویحی به جدایی حدیث فولادوند و رامبد شکرابی، نوشته است:

«حدیث عزیزم، دوست مهربونم، خواهر زیبایم، ...خواستم بگم من و تو بازمانده‌ایم، بازماندگان صعب‌ترین پیکارها. من و تو هم‌قطار بودیم، هم‌خطر بودیم، هم‌درد بودیم.
و هیچ‌چیز به اندازه‌ اندوه، آدم‌ها را به‌هم نزدیک نمی‌کند. و هیچ چیز به اندازه‌ گذر از بحران‌های دشوار، آدمی را قدرت نمی‌بخشد. من و تو قدرتمندیم رفیقِ روزهای سخت! ما تحمل کردیم، قوی ماندیم و ادامه‌دادیم. ما از پسش برآمدیم هم‌قطارِ من، هرچند تاوان دادیم و سخت بود، واقعا سخت بود. سخت بود از آسمان، اندوه ببارد و بی‌دفاع و بدون‌ سرپناه بایستی و سعی کنی قوی باشی. سخت بود با ناشناخته‌ترین‌ها و بی‌رحم‌ترین‌ها پیکار کنی و کاری به جز مقاومت و مراعات از تو ساخته نباشد.
به‌زودی همه چیز درست خواهدشد؛
می‌دانم که در روزگاری که نمی‌دانم؛ کنار پنجره‌ای که نیست، به افقی دور خیره خواهیم‌ شد و سرگذشت روزهای دشواری که گذشت را برای کودکانی که نمی‌شناسم، تعریف خواهیم‌کرد.
فقط امیدوارم کودکان شاد و خوشبختی باشند و ندانند دشواری و اندوه چیست... امیدوارم!
حدیث جانم در این مرحله زندگی و در روز تولدت، بهترین‌ها رو برایت آرزو می‌کنم ، عشق من بدرخش و از نور زیبایت به من و ما هدیه بده، باز هم قوی‌تر از همیشه قدم بردار و بدون من همیشه مثل کوه پشتت هستم و مثل خواهر کنارتم، دوستت دارم عشق من و تولدت رو هزاران بار تبریک میگم...»

دل‌نوشته نعیمه نظام‌دوست برای حدیث فولادوند/ عکس

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها