{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

انتقاد تند و شدید پرویز پرستویی از روحانی معروف

انتقاد تند و شدید پرویز پرستویی از روحانی معروف
کدخبر : 10983

پرویز پرستویی در واکنش به ویدئوی منتشر شده از یک سخنرانی، متنی تند و اعتراضی را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

به گزارش هنر ام‌روز، پرویز پرستویی با انتقاد تند از سخنان یک واعظ که گفته بود «کسانی که بیش از یک وعده می‌خورند، حمال و مزدور هستند»، از کسانی که تریبون دارند، خواست اگر جوابی برای وضعیت نابسامان معیشتی مردم ندارند، برای توجیه فقر و فلاکت، به فحاشی متوسل نشوند.

پرویر پرستویی در اینستاگرامش نوشت:

«امروز ویدیویی دیدم که هنوز مات و مبهوتم از صحبت‌های مطرح شده در این سخنرانی …سخنران به مردم توصیه می‌کند: آن‌قدر کم بخورید تا به دستشویی رفتن نیاز نداشته باشید! در ادامه موعظه‌اش می‌فرماید:کسانی که بیش از یک وعده می‌خورند، «حمال» و «مزدور» هستند!!!باورم نمی‌شود !

 

گویا عنان کار از دست‌تان در رفته!جوابی برای وضعیت نابسامان معیشتی ندارید و برای توجیه فقر و فلاکت، کارتان به فحاشی کشیده !!به غذا خوردن و دستشویی رفتن مردم هم کار دارید؟!

به جای این‌که فکری به حال وضعیت اسفناک اقتصادی و معیشتی مردم کنید،به جای این‌که اقدامی برای مهار تورم و گرانی‌های کمرشکن انجام دهید،به جای این‌که راه چاره‌ای برای نجات مردم از گرسنگی، فقر و تنگدستی پیدا کنید به آن‌ها می‌گویید غذا نخورید؟! و دستشویی نروید؟!! یک وعده غذا بخورید؟!

( که البته با این‌همه گرانی ، آن یک وعده را هم شاید نتوانند مهیا کنند)به مردمی که بیشتر از یک وعده غذا بخورند ، فحاشی می‌کنید و می‌گویید «حمال»؟!!این مردم چه گناهی کرده‌اند که هم باید سختی روزگار را تحمل کنند!

 
 

و هم ناسزا بشنوند؟!هنوز چند روزی نگذشته از فحش‌های واعظ دیگری که فرموده بودند: آن‌هایی که فرزندآوری نمی‌کنند، «هرزه» هستند !!نمک به زخم مردم نپاشید.به این ملت بزرگ فحاشی نکنید

نگذارید ملت از این‌که هست، خسته‌تر و ناامیدتر شود …

به جای این سخنان و رفتارها، امیدوارشان کنید.در جهت بهبود وضعیت زندگی این مردم دردمند، اقدام عملی کنیداز مردمی که چند شیفت کار می‌کنند اما نمی‌توانند شکم خودشان را سیر کنند،از مردمی که حتی نمی‌توانند خانه‌ای کرایه کنند و شب‌ها باید در خیابان و پارک بخوابندیا گورخواب و اتوبوس خواب شوند، چه انتظاری دارید؟

توقع فرزندآوری دارید؟!و اگر بچه به دنیا نیاوردند، به آن‌ها می‌گویید : دوری از فرزندآوری «هرزگی» است!!! آن‌ها هرزه نیستند! آن‌ها فقط پول ندارند!

اگر اوضاع اقتصادی مردم بهتر شود، حتما ازدواج می‌کنند و فرزنددار هم خواهند شد …به جای سرزنش و ناسزاگویی به این ملت شریف، به فکر درمان دردهای‌شان باشید، به فکر علاج مشکلات بی‌شمارشان باشید.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها