{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

برای بچه‌دار شدن، منتظر لبخند ساعد و گلوریا بودیم؟

برای بچه‌دار شدن، منتظر لبخند ساعد و گلوریا بودیم؟
کدخبر : 11047

مدتی قبل شهرداری تهران بنرهایی در سطح شهر برای تبلیغ فرزندآوری نصب کرده بود که در آنها از تصویر ساعد سهیلی و گلوریا هاردی استفاده شده بود.

به گزارش هنر ام‌روز، روی این بنر‌ها جمله «من یک پدر/ مادر هستم» به چشم می‌خورد. برخی از این اقدام شهرداری اظهار تعجب کردند چرا که معتقد بودند استفاده از تصاویر زوج مشهوری که همه از بچه نداشتن آن ها باخبر هستند کار بی معنی است. برخی هم منتقد این کار بودند و این دست تبلیغات را با وجود مشکلاتی که مانع اصلی فرزندآوری در کشور هستند، بیهوده دانستند. حالا با انتشار عکس سه نفره ساعد سهیلی و همسر و پسرش باعث شده جنجال زیادی در فضای مجازی به وجود آورد.

2768382_581

فرهاد قنبری در این باره نوشت: ظاهرا بودجه هزاران میلیارد تومانی برای تشویق مردم به فرزند آوری تصویب شده است. لابد بخشی از این بودجه کلان هم به این سلبریتی‌ها پرداخت شده تا تصویرشان بیلبورد‌های شهری را به اشغال خود درآورد.

این علاقه عجیب به افزایش توده‌های جمعیتی که نه امکانات آموزشی و تربیتی و رفاهی درستی دارند و نه آب کافی و هوای سالمی در اختیار دارند و نه مسکن و شغل و درآمد کافی برایشان فراهم است، حقیقتا عجیب است. همین هزاران میلیارد تومان بودجه افزایش جمعیت را هزینه فرهنگ و رفاه و تربیت بکنید دیگر نیازی به بنر سلبریتی برای تشویق مردم به فرزند آوری نیست؛ و اینکه باید به نابغه‌ای که این طرح خلاقانه را به شهرداری داده است نشان خلاقیت و ابتکار و یک عمر دستاورد فرهنگی داد. لابد پیش خود فکر کرده الان مردم که از فلان اتوبان رد می‌شوند وقتی تصویر این آقا و خانم سلبریتی که «پدر و مادر» هم هستند را با افسوس نگریسته و بسی غبطه خورده و با خود پیمان می‌بندند که از همان لحظه انقلاب فرزندآوری برپا نمایند.

2768383_446

کاربری در این باره نوشت: متوجه شدم ساعد سهیلی و گلوریا هاردی، زن و شوهری که بیلبورد‌های تبلیغاتی شون در سطح شهر نصبه با مضمون «من پدر/مادر هستم» که همه گفتن اصلاً این دوتا بچه ندارن، بچه داشتن بنده خدا‌ها و اسم پسرشون هم هامونه چه قدر سر این که بچه ندارن و در همچنین تبلیغی ازشون استفاده شده فحش خوردن

کاربری با نام مایا نوشت: ساعد سهیلی و گلوریا هاردی دوتا بچه دارنو تا حالا نذاشتن عکسی و خبری ازشون منتشر بشه و من احمق همه این سال‌ها می‌گفتم چه خفن…نمی‌دونستم می‌خوان این تیزینگای احمقانه و احتمالا تبلیغ‌های احمقانه‌تر بعدش رو برن

کاربر دیگر نوشت: ساعد سهیلى اینا به خاطر حفظ حریم شخصى بچه اشونو ٤ ساله رو نکردن، بعد به خاطر پول الان حاضر شدن برن رو بیلبورد

دیگری نوشت: یعنی بودجه‌ی مملکت صرف این شده، ساعد سهیلی عکسش و بزنه به بیلبورد شهر تا ملت به فرزنداوری تشویق بشن

 

ساعد سهیلی، پسر سعید سهیلی کارگردان سینما و همسر فرانسوی‌اش، گلوریا هاردی، فرزند پسری به نام هامون سهیلی دارند. سهیلی و هاردی که چند سالی از ازدواجشان می‌گذرد، پیش از این حرفی از بچه داشتن خود نزده بودند.

در عین حال برخی کاربران از این نوع تبلیغات انتقاد دارند. این کاربران اعتقاد دارند وقتی با تورم هر روزه و بیکاری مواجه هستیم صحبت کردن از ازدواج و فرزندآوری بی‌معنی است، علاوه بر این اگر شغلی داشته باشیم و ازدواج کنیم با این حقوق‌ها، فرزنددار شدن با منطق سازگار نیست.

دوای این مشکلات هم نصب چند بیلبورد در فضای شهری نیست بلکه راه حل آن رفع مشکلات اقتصادی مردم است، بقیه ماجرا خودش حل خواهد شد.

منبع: خبرفوری

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها