{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

راز جدایی سحر دولتشاهی از همایون شجریان فاش شد

راز جدایی سحر دولتشاهی از همایون شجریان فاش شد
کدخبر : 11247

سحر دولتشاهی بازیگر ایرانی روز گذشته عکسی از خود با تیپ پسرانه و موهای کوتاه به اشتراک گذاشت.

به گزارش هنر ام‌روز، سحر دولتشاهی شایعه جدایی اش با همایون شجریان چند مدتی است که مطرح شده اما تا به امروز رد و یا تایید نشده است.

سحر دولتشاهی بازیگر سینما و تلویزیون در طول دو سال اخیر در هر یک از مراسم هایی که دعوت بود به همراه همایون شجریان حضور می یافت.

گیتا خوانساری متولد تهران و همسر همایون شجریان که در این روزها نامش با درگذشت محمدرضا شجریان به دلیل حواشی زیاد شنیده میشود. وی در سال ۱۳۷۴ با همایون شجریان فرزند استاد شجریان ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک دختر به نام یاسمین است.

مادربزرگ خانم خوانساری ، اشرف کاشانی از اولین زنان بازیگر تئاتر ایران بود که آثار زیادی از او به جا مانده است.

مادر او زمانی که پانزده سال داشت نقش اول فیلم ضربت به کارگردانی ساموئل خاچکیان را بازی کرد و جایزه بهترین بازیگر نقش زن را در فستیوال مسکوبه دست اورد او پس از ازدواج کار بازیگری را رها کرد.

گیتا زمانی که کودک بود به همراه خانواده اش به پاریس مهاجرت کرد و مقیم فرانسه شد و تحصیلات و دوران جوانی خود را در این کشور گذراند. بعد از ازدواج با همایون شجریان در ایران زندگی میکرد.

استاد شجریان بعد از جدایی از همسر اولش با خانم کتایون خوانساری خواهر گیتا ازدواج کرد که این ازدواج باعث آشنایی وی با همایون شجریان شد و در نهایت بعد از گذشت ۳ سال با هم ازدواج کردند. اما مدتی است زمزمه جدایی و طلاق این زوج به گوش می‌رسد که تاکنون صحت و سقم آن تایید و یا تکذیب نشده است و هیچ کدام از این دو نفر واکنشی به این خبر طلاق نشان ندادند. و شایعه ازدواج سحر دولتشاهی و همایوم شجریان نیز در رسانه ها داغ شده که این خبر نیز بعد از چند سال هنوز تایید و یا تکذیب نشده است اما عکس این دو نفر در ماشین و بهشت زهرا حواشی زیادی را مبنی بر ازدواجشان دامن زده است.

شجریان در این سفر با ربین سالار نوازنده چیره‌دست سنتور دیدار کرد و ساعاتی را مهمان او بود که عکس هایی از این ضیافت توسط سالار منتشر شده است.

منبع: خانه فوتبال

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها