{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

کمی سرک کشیدن به زندگی هنرمندان خارجی

کمی سرک کشیدن به زندگی هنرمندان خارجی
کدخبر : 11334

این مطلب سریالی، انعکاس گزیده‌ای از رفتار‌های خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی‌های خارجی‌ست.

به گزارش هنر ام‌روز، این مطلب سریالی، انعکاس گزیده‌ای از رفتار‌های خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی‌های خارجی‌ست.

ادل با انتشار این ویدیو با چشمانی گریان بابت کنسل شدن کنسرتش از هوادارنش عذرخواهی کرد! گویا سری کنسرت‌های جدید ادل در لاس وگاس قرار بود از امروز شروع شود، ولی او با انتشار این ویدیو گفت که به دلیل کرونا گرفتن نیمی از افراد تیمش و مشکلاتی که برای صحنه پیش آمده مجبور است کنسرتش را لغو کند و فعلا هم تاریخ بعدی آن مشخص نیست.
این خواننده محبوب در این ویدیو گفت: «من از تمام کسانی که سفر کرده‌اند، عذرخواهی می‌کنم و واقعا شرمسارم! الان تقریبا ۳۰ ساعته که نخوابیدیم و تمام سعیمان را کردیم، ولی متاسفانه زمان کم آوردیم و مجبوریم کنسرت را به تاریخ دیگری موکول کنیم!»

ادل در این ویدیو بار‌ها از طرفدارانش معذرت خواست، اما آیا معذرت‌خواهی برای کسانی که چندین روز با ذوق و شوق منتظر کنسرت خواننده محبوبشان بودند و با این ویدیو مواجه شدند، کافی است؟! تازه هزینه‌ای که برای سفرهایشان کرده‌اند هم بماند!

چهرهعکسی از کانیه وست و نامزد جدیدش جولیا فاکس در فشن‌شوی برند Schiaparelli در هفته مد پاریس که اولین حضور رسمی این زوج در کنار هم است. این روز‌ها کانیه و جولیا به شدت موردتوجه مردم و رسانه‌ها قرار دارند.
واقعا این چه قیافه‌ای است که کانیه برای خودش ساخته؟! احتمالا می‌خواهد به هیچ وجه شبیه به زمانی که با کیم کارداشیان بوده نباشد و کاملا متفاوت شود!

چهره

و، اما از طرفی عکس‌هایی هم از جولیا فاکس در فضای مجازی پخش شده که مربوط به جشن تولد ۱ سالگی پسرش ولنتینو در کنار همسر سابقش پیتر آرتمیو است!

چهره

جا دارد اینجا فتوشوت‌هایی ببینیم از کیم کارداشیان، مدل و همسر سابق کانیه وست، که برای جواهرات برند تیفانی گرفته شده است. کیم برای تبلیغ این برند در صفحه‌اش با ۲۸۱ میلیون فالوور، مبلغ یک میلیون و چهارصد و بیست هزار دلار دریافت کرده است!

چهره

چه عجب یک بار هم جیلو را تنها و بدون بن دیدیم! جنیفر با انتشار این عکس و تعدادی عکس دیگر در خیابان و در کنار بیلبورد‌های تبلیغاتی خودش، نوشت: «لحظاتی در اطراف شهر»
جنیفر چند روز پیش عکس‌ها و ویدیو‌های جدیدی از خودش به اشتراک گذاشت که در آن آویز گردنبندش را که به نام بن است، نشان می‌دهد و از عشقش به او می‌گوید! البته این گردنبند از ابتدای شروع رابطه‌اش با بن در گردنش است!

چهره

عکسی از کندال جنر، سوپر مدل معروف، با پالتویی اورسایز که خطوط الگوی آن با نخ رویش دوخته شده است! این مدل لباس‌ها هم از فردا مد خواهد شد!

چهره

طبق اخبار، چند روز پیش آرنولد با ماشینش از روی دو ماشین در برنت وود رد شد! راننده یکی از ماشین‌ها خانمی بود که از ناحیه سر مجروح و به بیمارستان منتقل شد! البته پلیس در این باره گفته که کسی در این تصادف بازداشت نشده و موضوع مواد مخدر و الکل را درباره این تصادف رد کرد.
معلوم نیست آرنولد حواسش کجا بوده که این گونه دو ماشین را زیر گرفته است!

چهره

ویکتوریا بکهام، مدل و همسر دیوید بکهام، این عکس را در کنار دخترش هارپر سون در مرکز اسپا به اشتراک گذاشت و نوشت: «آخر هفته‌ی شاد... اسپای مادر و دختری در روز شنبه»

چهره


عکسی از، اما رابرتز در حال خرید گل و گیاه. طبق اخبار رسانه‌های هالیوودی، اما و همسرش گرت هدلاند بعد از سه سال رابطه و داشتن دختری یک ساله به نام Rhodes از هم جدا شدند. این زوج از سال ۲۰۱۹ با هم بودند و در سال ۲۰۲۰ صاحب یک فرزند دختر شدند.

چهره

سوفیا ورگارا این سلفی را از خودش به اشتراک گذاشت و عینک جدیدش را معرفی کرد. سوفیا این روز‌ها در نقش رئیس مواد مخدر «گریزلدا بلانکو» با اسم مستعار لا مادرینا، بیوه سیاه، در مینی سریال «گریزلدا» در نتفلیکس نقش‌آفرینی می‌کند. این مینی‌سریال از ۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تشکیل شده و درباره زنی است که به یکی از ثروتمندترین قاچاقچیان مواد مخدر جهان تبدیل شده و به دلیل خشونت‌های بی‌رحمانه‌اش در تجارت معروف است.

چهره

فتوشوت جدید هیلی بیبر برای برند میومیو.

چهره

لنی کلوم، مدل جوان و دختر ۱۷ ساله‌ی هایدی کلوم که این روز‌ها در حرفه‌ی مدلینگ خیلی معروف شده است، با انتشار این عکس بدون میکاپ از خودش نشان داد که جوش‌های روی صورت برای هرکسی وجود دارد و حتی بزرگترین مدل‌ها هم مشکلات پوستی خود را دارند و بی عیب و نقص نیستند.

چهره

عکسی جدید از کریستن استوارت با استایلی از برند شنل در حال رفتن به یک برنامه تلویزیونی در نیویورک.

چهره

بریتنی اسپیرز عکس‌های جدیدی در کنار نامزدش ایرانی‌اش سام اصغری در هاوایی به اشتراک گذاشت و نوشت: «به نظرم مو‌های بنفشم واقعا وحشتناک به نظر می‌رسه! کاش کسی به من می‌گفت و این کار را نمی‌کردم! به هر حال این هم از من و سام در مائویی. من برای این که حالم بد نشه خیلی جنگیدم و این خیلی حس گندیه، پاپاراتزی‌ها هنوز هم عکس‌های من رو در بالکن خونه‌ام با لایه‌های چربی شکمم منتشر می‌کنند. اونا همیشه از من متنفر بودن. من می‌دونم که بدنم عالی نیست، اما اینم میدونم که شبیه اون عکس‌ها هم نیستم. احتمالا منم باید مثل سام روزی ۳ ساعت در باشگاه باشم، اما هرگز!»

چهره

عکس جدیدی از کیت میدلتون و پرنس ویلیام در حال بازدید از موزه‌ی فاندلینگ که تاریخچه‌ی بیمارستان فاندلینگ که مربوط به حمایت از کودکان بد و بی‌سرپرست است را بررسی می‌کند.
واقعا کیت میدلتون چطور پس از سه بار زایمان همچین اندامی دارد؟

چهره

ال فانینگ این عکس را از خودش در نقش میشل کارتر در سریال جدید «The Girl from Plainville» به اشتراک گذاشت. این اولین عکس منتشر شده از ال در این سریال است. او در این سریال که بر اساس داستان واقعی ساخته شده شده است در نقش میشل کارتر، دختری که به جرم قتل نامزدش محاکمه شد، بازی می‌کند.

چهره

جوی با انتشار این عکس در لباس عروس از ازدواجش خبر داد.

چهره

کاملا مشخص است که یه سوزی از دست عکاس حسابی خسته شده و زورکی ژست گرفته و می‌خندد!

چهره

قابی دوستانه از گروه معروف بلک پینک که جی سو به اشتراک گذاشته است.

چهره

وقتی لی دونگ ووک در غذایش مو پیدا می‌کند و این صحنه را با دوستانش به اشتراک می‌گذارد!

چهره

چند روز پیش برف سنگینی در استانبول بارید و سلبریتی‌های ترک هر کدام در گوشه‌ای از شهر عکس‌های برفی خود را گرفتند؛ عایشه گل جوشکن هم این گلوله برفی به شکل قلب را برای طرفدارانش درست کرد.

چهره

آراس بولوت اینملی، بازیگر محبوب ترک، هم با سگ همیشه همراهش در برف چند سانتی‌متری عکاسی کرد.

چهره

این هم سیبل جان در طبیعت زیبای برفی استانبول. ماشالله هر روز جوان‌تر از دیروز!

چهره

عکسی از آلینا بوز که احتمالا لحظاتی پس از اصابت گلوله برفی به صورتش گرفته شده است!

چهره

شبنم ثریا، خواننده پاپ تاجیکی، با انتشار این عکس از خودش دلِ خیلی‌ها را آب کرد!

چهره

منبع: برترین‌ها

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها