{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

علت رفتارهای جنجالی و پرحاشیه "سحر زکریا" از زبان خواهرش

علت رفتارهای جنجالی و پرحاشیه "سحر زکریا" از زبان خواهرش
کدخبر : 11351

سحر زکریا که اخیرا با رفتارهای عجیب و غریبش حواشی زیادی درست کرده بود، خواهرش از علت دور شدن او از اینستاگرام پرده برداشت.

به گزارش هنر ام‌روز،  مصاحبه ها و لایو های سحر زکریا در فضای مجازی با حاشیه های بسیاری طی چند سال اخیر همراه بود تا حدی که این حاشیه ها وی را دچار مشکلاتی کرده است.

این هنرمند در روزهای گذشته به دلایل مختلف در اینستاگرام حضور نداشته است و خواهرش علت دوری او را بازگو کرد.

خواهر سحر زکریا در صفحه اینستاگرام این هنرمند یادداشت کرد:

ضمن عرض سلام و ادب خدمت آن دسته دوستان و طرفداران عزیزی که به طرق مختلف اظهار نگرانی کرده و جویای حال خواهرم شدند، به اطلاع میرسانم با عنایت به بی مهری های اخیر و تهمت های ناروایی که در فضای (بی رحم) مجازی باعث رنجش ایشان شد، طبق درخواست خانواده تصمیم بر آن شد تا مدتی از شنیدن اخباری که باعث بروز حساسیت و پریشان حالی ایشان میشود اجتناب کرده و از فضای مجازی دوری کنند.

بدیهی ست ایشان همواره به پشتوانه شما مردم عزیز و به طرفداری از همه قشر زحمتکش جامعه کما فی السابق این هنرمند مردمی صدای شما عزیزان خواهد بود.

لذا خواهشمندم با ما همراه بوده و با عدم نشر اکاذیب و شایعاتی که بعضا توسط افراد لمپن و وابسته (منسوب به پاپاراتزی های فیک) برنامه ریزی و ارسال میگردد، ایشان را حمایت کنید. در پایان بابت همراهی تک تک شما عزیزان از این هنرمند مردمی کمال تشکر را دارم.

منبع: وقت صبح

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها